Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk
Medlem
Skrivet av SnabelostSWE:

Jag skäms och smyger ut ur tråden... Missade helt att det var 10 årsgräns. Crossout är rätt, men det är bara sju år gammalt :-/

Stanna kvar och hjälp oss hålla liv i tråden istället! Du kommer garanterat tänka till nästa gång du får posta en bild.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnabelostSWE:

Jag skäms och smyger ut ur tråden... Missade helt att det var 10 årsgräns. Crossout är rätt, men det är bara sju år gammalt :-/

Skrivet av Sarato:

Verkar som att det är din tur då.

Då kör vi denna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Rage?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Motorstorm?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Korrekt!

Försökte hitta något som påminde om det föregående grafiskt men som ändå var godkänt regelmässigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Korrekt!

Försökte hitta något som påminde om det föregående grafiskt men som ändå var godkänt regelmässigt.

Misstänkte du gick för samma stil men inte nödvändigtvis samma genre
(Men var ändå väldigt osäker om det var rätt!)

Oj vad tar vi då?
Hmm...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mario Bros.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Mario Bros.

Jepp, på C64
Din tur!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jepp, på C64
Din tur!

Själv trodde jag det var någon romhack av mario bros då jag inte kände igen den grafiska stilen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Själv trodde jag det var någon romhack av mario bros då jag inte kände igen den grafiska stilen.

Jepp, det var lite därför jag körde c64 varianten för att kanske förvirra lite

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då kommer nästa:

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

hint?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Släpptes till Playstation och PC, utvecklat av Eurocom och utgivet av MGM Interactive.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Skrivet av Sarato:

Släpptes till Playstation och PC, utvecklat av Eurocom och utgivet av MGM Interactive.

Med de ledtrådarna slänger jag iväg Machine Hunter som gissning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnlennonx:

Med de ledtrådarna slänger jag iväg Machine Hunter som gissning.

Japp. Snyggt jobbat.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk

Det här spelet såg inte alls ut som jag mindes det, ser om någon annan känner igen det.

Permalänk
Digital fyndjägare
Skrivet av johnlennonx:

Det här spelet såg inte alls ut som jag mindes det, ser om någon annan känner igen det.

<Uppladdad bildlänk>

Robin Hood

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Skrivet av Bl4ckIce:

Robin Hood

Helt rätt, The Adventures of Robin Hood.
Hade för mig att detta spel var mer likt första diablo i spelsättet men mitt minne verkar ha varit helt fel.

Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

Permalänk
Digital fyndjägare

- 2008
- No Publisher
- License: Public Domain Shareware

Visa signatur

Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Bl4ckIce:

<Uppladdad bildlänk>

Chainz lyckas jag googla mig fram till, inte hört talas om innan. Bra?

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Digital fyndjägare
Skrivet av Videoapan:

Chainz lyckas jag googla mig fram till, inte hört talas om innan. Bra?

Bravo Rätt... Ja det är ett bra spel.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Bl4ckIce:

Bravo Rätt... Ja det är ett bra spel.

Yay! Då testar vi om någon av er spelat det här! Mindes tydligt att jag spelade det som ung men kände inte riktigt igen det först på bilder och lets play som jag hittade. Men sen såg jag en del av spelet jag aldrig kom förbi 🙄

Den lite sämre kvaliteten på bilden kan vara bra då den kan dölja ledtrådar 😁

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Yay! Då testar vi om någon av er spelat det här! Mindes tydligt att jag spelade det som ung men kände inte riktigt igen det först på bilder och lets play som jag hittade. Men sen såg jag en del av spelet jag aldrig kom förbi 🙄

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIZnotpUHauoyIipxEo1tFEHV0v4qL-i23cQ&usqp=CAU

Den lite sämre kvaliteten på bilden kan vara bra då den kan dölja ledtrådar 😁

Ledtråd?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Skrivet av Sarato:

Ledtråd?

Spelet har samma namn och huvudkaraktärer som ett välkänt och allmänt hyllat peka och klicka-äventyr (som jag håller högre än Grim Fandango men det kanske går att ifrågasätta..).

Edit: förlåt, nästan samma namn. Det har tillägget the Action Game efter titeln.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det låter som att det borde vara Indiana Jones and the Fate of Atlantis - The Action Game i så fall?

Visa signatur

Fractal Design Arc m. Corsair CMPSU-850AX 850W | Asus P8Z68-V Pro | Intel Core i7 2600K | Noctua NH-D14 | 16Gb Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz | Intel 510 SSD 120GB | Samsung EcoGreen F4 HD204UI 32MB 2TB | Asus GeForce ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5 1536MB

Permalänk
Skrivet av fisky:

Det låter som att det borde vara Indiana Jones and the Fate of Atlantis - The Action Game i så fall?

Vad in i, det här har jag aldrig hört talas om, vilken udda spinnoff.

Permalänk
Skrivet av fisky:

Skrivet av Irregular Programming:

Vad in i, det här har jag aldrig hört talas om, vilken udda spinnoff.

Helt rätt! Jag spelade det hos en kompis med Amiga minns jag men vi kom aldrig speciellt långt. Jag minns det som att vi sögs in i det men kanske inte var tillräckligt hängivna för att spela klart det.

Fisky, din tur!

Visa signatur