Permalänk

Söker AM4 Moderkort

Söker ATX/mATX Moderkort med AM4 - Backplate är ett krav samt att det ska funka

Fraktas behövs.

Skriv i PM/kommentarsfältet vad ni har!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna avvara ett av dessa åt dig om det skulle vara av intresse: https://www.amazon.se/dp/B07FZLWSVR?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_...

Det är nytt i kartong och landade på en rund femhundring inklusive frakt och jag kan sälja för inköpspris. Jag ska till landet på onsdag (Ludvika) så om du är i samma del av Dalarna kan jag också droppa av det

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Okey det låter intressant, bor i Mora så gissar på att du inte passerar här? funkar det där kortet bra med 1700x och 3200 minnen tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomcruize:

Okey det låter intressant, bor i Mora så gissar på att du inte passerar här? funkar det där kortet bra med 1700x och 3200 minnen tro?

Nej Mora passerar jag tyvärr inte, utan åker väl sällan längre än till Borlänge. Jag vågar inte svara på om det klarar en Ryzen 1700X, jag har kört både Ryzen 4500, 4600G och 3600 på dom utan problem så det är nog senaste bios som ligger på dom om du vill kolla kompabilitet

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag har ett TUF GAMING B550-PRO som blev spontan inhandlat som saknade minnesplatser för mitt ram

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Pzors:

Jag har ett TUF GAMING B550-PRO som blev spontan inhandlat som saknade minnesplatser för mitt ram

Hur mkt?

Permalänk
Skrivet av kishino:

Pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomcruize:

Hej!

Det är tyvärr sålt nu.

Permalänk
Medlem

mAtx
Asus prime A320M-K
Endast använt 2 veckor.
600kr

Permalänk
Skrivet av Eawo:

mAtx
Asus prime A320M-K
Endast använt 2 veckor.
600kr

PM

Permalänk
Medlem

Hej!
Har nyss uppgraderat till AM5 och har ett MSI MEG X570 ACE som jag inte brukar.
https://www.msi.com/Motherboard/MEG-X570-ACE.
Har fungerat klockrent i två år.