Permalänk
Medlem

Virpil HOTAS inkl Table Mounts

Aspirerande virtuell stridspilot eller söndagsflygare, se hit! Bland det bästa som går att få i HOTAS-väg säljes.

Virpil HOTAS:
VPC MongoosT-50CM Throttle (VPC-201-001)
VPC WarBRD Base (VPC-10)
VPC MongoosT-50CM2 Grip (VPC-007)

Monstertech table mounts:
Två st, ett med fäste för WarBRD base och ett för Throttle med platta.
https://www.monster.tech/en/product/joystick-hotas-table-moun...

Dessa går att justera i höjdled och placera valfritt längs med skrivbordet (joystick i mitten eller på sidan t.ex.). Lätta att flytta/justera för rätt ergonomi och byggda som tanks. Se mer på länken ovan.

Hade tänkt sälja allt som paket.

Jag har testat lite olika HOTAS till PC genom åren och dessa slår allt annat. Enda anledningen att jag säljer dem är att det inte finns mycket tid till flygsimulator just nu och någon annan kan få leka med dem. Jag är enda ägaren och haft allt i ~3 år, total flygtid med dem under 100 timmar dock.

Kan försöka packa och skicka dessa, köparen står i så fall för spårbart fraktalternativ.

Nypris för allt över 10' (motsv idag kostar 12'), sparsamt använda. Riktpris på 8' men kör budgivning om fler är intresserade.

Betalning via Swish. Klassiskt kvitto finns inget, men orderbekräftelse/-nummer från både Virpil och Monstertech kan köparen få.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är priset fast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

Är priset fast?

Kom med ett bud du, men jag sitter inte i en sits där jag måste sälja dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thadriem:

Kom med ett bud du, men jag sitter inte i en sits där jag måste sälja dem.

Förstår det men har lite dålig koll på andrahands priset när det gäller HOTAS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

Förstår det men har lite dålig koll på andrahands priset när det gäller HOTAS.

Gå in på respektive sida, räkna ihop vad det kostar att köpa dem nya (tänk på att gå vidare hos Virpil så du ser priset inkl VAT/moms). Alt jämför med andra begagnade set likt detta, men det finns inte så många - Virpilgrejerna är det man uppgraderar till, inte från.

Permalänk

budar 6000 och kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxJohansson:

budar 6000 och kan hämta

Noterat

Permalänk

jag hoppar av budet pga annat köp.

Permalänk
Nytt bud: 6 000 kr Mitt bud vid snabb affär. Kan skicka betalning på stört
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Jag kan stå för fraktkostnaden med.

Permalänk
Skrivet av Ingemar Lundgren:

6 000 kr Mitt bud vid snabb affär. Kan skicka betalning på stört

Men jag behöver et snabbt beslut isåfall då jag står i begrepp beställa nya grejer från VIRPIL annars. WarBRD basen är inte vad jag vill ha men jag kan leva med det till rätt pris. Har tänkt mig en setup optimerad för helikoptrar egentligen men detta kan funka OK.

Permalänk
Medlem

Budet noterat. Jag har dock inget behov av en "snabb affär", även om jag såklart kan vara smidig i andra avseenden.

Permalänk

kan vi komma i kontakt per telefon så gör vi upp något vettigt? Försöker skicka dig ett personligt meddelande på forumet med mitt nr

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem att ta emot bud publikt här i tråden. Gillar också att prata men i det här fallet kändes det praktiskt att sköta budgivning/köp i tråden så hörs vi när vi kommit överens om pris (byten eller dyl inte intressant).

Mitt utgångspris är 8000+frakt (men alla nivåer av bud såklart välkomna) för grejerna och får jag inte ett bud jag tycker känns värt att sälja dem för behåller jag dem, så får de gå ett varv på blocket.

Permalänk
Nytt bud: 6 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Ingemar Lundgren:

6 500 kr

Tar tillbaka budet.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Att ignorera ex. moms- och tullpåslag samt leta upp alternativa produkter när man jämför priser känns sådär relevant... Håll budgivningen på en saklig och trevlig nivå.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad