Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Köper skärm 2560x1440 144hz+

Söker en skärm med 2560x1440 och 144hz+
Skärmen ska funka utan några problem.
+Ifall garanti/kvitto finns kvar
+Ifall skärmen kan testas innan köp
+Ifall skärmen finns i Stockholms området

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har denna som jag varit sugen på att uppgradera om en 3440x1440 144Hz är av intresse. prisjakt.nu/produkt.php?p=5254514

<1 år gammal. Kvitto finns kvar så kan kolla exakt ålder vid intresse. Köpt hos MaxGaming som har 4.8/5 med 1383 omdömen på Prisjakt.

All originalförpackning med frigolit, manualer osv finns kvar intakt så kan skickas lika säkert som från återförsäljare. Vid upphämtning är det såklart inga problem att testa utförligt innan köp, men den befinner sig i Linköping en bit utanför Stockholmsområdet.

Jag har inte haft några problem med den. Även ett mindre uppenbart "+" (i min åsikt) är att det märks att färgåtergivningen är rätt bra även om det inte är någon HDR, väldigt livfulla färger i många spel. Kanske också har en del med inställningar att göra varav jag inte ändrat något förutom ljusstyrka, så den har endast körts i fabriksinställningen. Beror såklart på vad man är van vid att använda sen innan också

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Skrivet av Sam:

Jag har denna som jag varit sugen på att uppgradera om en 3440x1440 144Hz är av intresse. prisjakt.nu/produkt.php?p=5254514

<1 år gammal. Kvitto finns kvar så kan kolla exakt ålder vid intresse. Köpt hos MaxGaming som har 4.8/5 med 1383 omdömen på Prisjakt.https://i.gyazo.com/a4b0a776a1384d6d463a24c76429fd47.png

All originalförpackning med frigolit, manualer osv finns kvar intakt så kan skickas lika säkert som från återförsäljare. Vid upphämtning är det såklart inga problem att testa utförligt innan köp, men den befinner sig i Linköping en bit utanför Stockholmsområdet.

Jag har inte haft några problem med den. Även ett mindre uppenbart "+" (i min åsikt) är att det märks att färgåtergivningen är rätt bra även om det inte är någon HDR, väldigt livfulla färger i många spel. Kanske också har en del med inställningar att göra varav jag inte ändrat något förutom ljusstyrka, så den har endast körts i fabriksinställningen. Beror såklart på vad man är van vid att använda sen innan också

nej tack, har tyvärr denna skärm redan

Permalänk
Medlem

Har denna om det är till intresse:

LG 32GP850

Finns i Sthlm och kan testats innan köp

Tyvärr inget kvitto. Köpt andrahand via blocket

Permalänk
Skrivet av Sholani:

Har denna om det är till intresse:

LG 32GP850

Finns i Sthlm och kan testats innan köp

Tyvärr inget kvitto. Köpt andrahand via blocket

PM

Permalänk

Tjaba!
Jag har en Acer Predator XB273UZ till salu om det är av intresse.

Permalänk
Medlem

Tja,
Har en BenQ XL2730-B.
Dock finns den i Skåne. Inga defekter eller döda pixlar.
Freesync, så passar bra med amd-kort.

Permalänk
Skrivet av SwedishTobi:

Tjaba!
Jag har en Acer Predator XB273UZ till salu om det är av intresse.

Pm

Permalänk
Skrivet av Denkish:

Tja,
Har en BenQ XL2730-B.
Dock finns den i Skåne. Inga defekter eller döda pixlar.
Freesync, så passar bra med amd-kort.

Pm

Permalänk

söker fortfarande!

söker skärm!

Permalänk

Har en predator xb273unv qhd ips 170 hz inga pixel fel

Permalänk

Annonsen är avslutad