Vaxee XE Wireless // Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Vaxee XE Wireless // Logitech G Pro X Superlight

Vaxee XE Wireless (blå) - nypris ca 1750 kr ink frakt
I princip oanvänd (max 3-4h tot). Köptes tillsammans med en annan mus och jag valde helt enkelt att köra på den andra istället. Originalförpackning och alla tillbehör med. Skickar med 3 extra uppsättningar Corepad skates till musen, köpta separat. Musen köptes för några mån sen från Vaxees hemsida, skickar med digitalt kvitto.

Pris: 850 kr
----------

Logitech G Pro X Superlight (svart) - nypris brukar ligga mellan 1000 - 1400 kr.
Sparsamt använd. Mycket bra skick, i princip inget synligt slitage. Originalförpackning (dock vit), samt alla tillbehör med. Tillbehören är helt orörda.

Pris: 450 kr
----------

Gemensamt för båda mössen: inga problem med dubbelklick eller liknande. Testade för säkerhets skull på sidan codepen.io innan jag la upp den här annonsen. Skickas i respektive förpackning som packas i wellpapp-låda. Skickar med Postnord, fraktkostnad ca 50 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Tar superlight för 450 + frakt!

Permalänk
Skrivet av huttala:

Tar superlight för 450 + frakt!

Jag fick ett meddelande från en som hann lite före dig. Har dock inte fått någon återkoppling efter svar. Om personen inte skulle höra av sig så återkopplar jag till dig.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 + frakt för superlight.

Permalänk

Superlight är såld via PM

Permalänk

850kr inkl frakt för xe

Permalänk

Båda sålda

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av ElkVandelay:

Jag fick ett meddelande från en som hann lite före dig. Har dock inte fått någon återkoppling efter svar. Om personen inte skulle höra av sig så återkopplar jag till dig.

Okej!