Permalänk
Medlem

Kom och ta mina saker

Lättar min pappalåda i förrådet och har hittat ett par saker jag vill bli av med. Switcharna saknar strömadapter.
Telldus hemstyrning med ett par Nexa och Telldus-pluggar, Zotac-grafikkort osäker på modell.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna zotac kortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Tar gärna zotac kortet

Har tjingat det åt dig. Kan du hämta i veckan?

Permalänk
Medlem

Hej!
Tar gärna NETGEAR 8-Port Switchen.
Bor i Bagis

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Hej!
Tar gärna NETGEAR 8-Port Switchen.
Bor i Bagis

Har du tid att svänga förbi under morgondagen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fitur:

Har du tid att svänga förbi under morgondagen?

Vilkentid passar dig?

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Jag har ändrat mig om switchen och står över.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att skicka är jag vansinnigt intresserad av Tellstick'en och Nexa-enheterna mot fraktkostnad.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Kan du tänka dig att skicka är jag vansinnigt intresserad av Tellstick'en och Nexa-enheterna mot fraktkostnad.

Absolut, ska se så jag hinner ordna med det under veckan bara. PM:a adressuppgifter så kollar jag PostNord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Jag har ändrat mig om switchen och står över.

Säkert? Jag är hemma hela dagen. Hojta om du ändå vill ha. Bor nära parken vid Ica.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fitur:

Har tjingat det åt dig. Kan du hämta i veckan?

Hmm Bagarmossen var en bit bort, orkar du skicka om jag betalar frakt ? Finns LP bracket?

Permalänk

Tar gärna båda switcharna om de finns kvar? Kan hämta idag runt 16 beroende på trafik

Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC