Duckduckgos webbläsare nu ute till Windows

Permalänk

Är den bra för porr?

Permalänk
Medlem

Litar inte på dem efter att det visade sig att de inte blockerade microsoft trackers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Är man inte körd bara av att ens använda windows?

Nej. Hur tänkte du där?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Nej. Hur tänkte du där?

Att man är körd när man kör Windows.
Source: Mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av wwraver:

Chromium är också open source så några dolda påtvingade förändringar finns inte. Den utvecklas och underhålls primärt av Google men åter igen, det är open source, inte proprietär kod. Vem som helst har full insyn i koden.

Vad är det som gör Manifest V3 så kontroversiellt om allt är open source? Betyder det bara att extension stödet blir sämre om en chromium baserad browser fortsätter med V2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Att man är körd när man kör Windows.
Source: Mig

Inte mycket till källa.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Varje gång jag kör igång webbläsaren öppnas ett hiskeligt stort antal flikar som nästan krashar systemet. Webbläsaren är nu obrukbar då alla dessa flikar inte kan stängas ner manuellt, måste stänga ner programmet snabbt som attan, tydligen är det en hel mapp med sparade låtar på YT (alltså mina bokmärken) som öppnas automatiskt vid start. Vet någon hur jag tömmer denna lista UTAN att starta webbläsaren? Informationen måste ju lagras i installationsmappen någonstans. Notera att detta inte handlar om att radera bokmärken, utan istället radera informationen om "senast öppnade" flikar.

EDIT: Löste problemet genom att stänga av internet, öppna webbläsaren, stänga alla flikar manuellt, slog sedan på internet igen och startade webbläsaren.