Payday 3 anordnar speltest nästa vecka

Permalänk
Melding Plague

Payday 3 anordnar speltest nästa vecka

Kommande betan ger tillgång till uppdraget “No Rest For the Wicked” där spelarna ska försöka råna en mindre bank.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Med tanke på alla Starbreezes misslyckanden senaste åren har jag varit grymt ointresserad av detta…men med viss försiktighet verkar ju detta kunna bli ett bra spel.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir bra. Har ägt aktier i Starbreeze sedan 2006 och gett dem pengar varje gång de tryckt nya aktier. Rör sig inte om några stora summor dock så det är inget jag skulle bli rik på ens om det säljer som attan men glad om de blir värda över 1kr styck iaf.

Jag gillade dem personligen mer när de gjorde single player spel dock som Riddick, The Darkness mm.

Men förstår att de satsar på Payday när tvåan har hållit dem flytande i 10 år.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

Måste ärligt talat säga att detta är en spelserie jag glömt att existerar till och med. Och då har jag både första och andra spelet på mitt Steam-konto. 2,7 timmar på första spelet, troligen för korten då jag inte verkar ha gjort någonting, 2an har jag inte ens startat. Har inget minne av att jag köpt iallafall Payday 2 så hoppas jag fått den via någon bundle.

Kommer inte köpa 3an då jag uppenbart inte är speciellt intresserad av speltypen. Men kul att en 3a kommer för de som är mer intresserade än vad jag är. I en spelbransch där mycket är samma sak så bör konceptet vara förhållandevis unikt. Det om något kan jag uppskatta.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Självklart är jag intresserad! PAYDAY 2 ligger på tredje plats över spel som jag har mest speltimmar i, så jag har anmält mig!

Dock är jag väldigt försiktig när det kommer till förhandsbokning efter Cyberpunk 2077 tyvärr, men i övrigt så är jag absolut taggad på att spela spelet när det förhoppningsvis har kommit några buggfixar osv!

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

glad om de blir värda över 1kr styck iaf.

De står i 1,03 just nu

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Med över 600h i Payday 2 blir det ett givet köp! ☺️

Permalänk
Medlem

2:an har fortfarande högt underhållningsvärde - hur de ska slå den på fingrarna mer än grafikmässigt ska bli spännande att se - om gameplay:et blir ännu roligare än vad det var.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Hype!

Det ser lovande ut. Borde bli ett riktigt kul lir ihop med polarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

2:an har fortfarande högt underhållningsvärde - hur de ska slå den på fingrarna mer än grafikmässigt ska bli spännande att se - om gameplay:et blir ännu roligare än vad det var.

Det är ju lite det som är charmen med 2:an, lite halvgammal grafik med stela rörelser på gubbarna samtidigt som man hör Vlad eller Bain i bakgrunden dra något ikoniskt citat

"Vlad, are you crazy?! NUKES?!!" - Bain 2015

Spoiler
Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.