Varmilo VA88M Rainbow MX Blue (nyskick)

Permalänk
Medlem

Varmilo VA88M Rainbow MX Blue (nyskick)

Hejsan!

Säljer detta tangentbord som jag köpte på inet i början av 2020 (men verkar inte nu gå att få tag på med blåa brytare längre?) I alla fall, den är i princip nästan i oanvänt skick då den har suttit inkopplad i min dator bara kanske max fyra-fem timmar totalt. Detta eftersom jag endast prövat den ett par enstaka tillfällen men alltid plockat ned den igen då jag bara inte tolererar blå brytare. Köpte ett likadant samtidigt (men panda versionen) med röda brytare som jag föredrog och har använt istället. Blev inte att jag returnerade denna i tid pga samlarhjärna Sen har den bara stått nedpackad.

Tyvärr så blev det att jag inte bytte kabeln när jag switchade till mitt andra varmilo, så kabeln är något använd och har ett par mindre skavanker i form av små märken (se bild). Den är dock fullt fungerande! Skickar även med en helt ny vit usb kabel jag köpte (dock ej från varmilo) som passar till den, som bonus.

Blev erbjuden en bra bit över 500 för den för drygt nått år sen, men tänker att vi börjar där så ser vi väl vart det går!

Kan skickas med posten (köpare står för frakt) eller hämtas i Gävle! Betalning via Swish.

Allt gott!
/Emil

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9070 XT - 9950X3D - LG C4 42"

Permalänk

Äh, kan ju inte hålla mig. 500 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Äh, kan ju inte hålla mig. 500 + frakt

Noterat!

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av emilgev:

Hejsan!

Säljer detta tangentbord som jag köpte på inet i början av 2020 (men verkar inte nu gå att få tag på med blåa brytare längre?) I alla fall, den är i princip nästan i oanvänt skick då den har suttit inkopplad i min dator bara kanske max fyra-fem timmar totalt. Detta eftersom jag endast prövat den ett par enstaka tillfällen men alltid plockat ned den igen då jag bara inte tolererar blå brytare. Köpte ett likadant samtidigt (men panda versionen) med röda brytare som jag föredrog och har använt istället. Blev inte att jag returnerade denna i tid pga samlarhjärna Sen har den bara stått nedpackad.

Tyvärr så blev det att jag inte bytte kabeln när jag switchade till mitt andra varmilo, så kabeln är något använd och har ett par mindre skavanker i form av små märken (se bild). Den är dock fullt fungerande! Skickar även med en helt ny vit usb kabel jag köpte (dock ej från varmilo) som passar till den, som bonus.

Blev erbjuden en bra bit över 500 för den för drygt nått år sen, men tänker att vi börjar där så ser vi väl vart det går!

Kan skickas med posten (köpare står för frakt) eller hämtas i Gävle! Betalning via Swish.

Allt gott!
/Emil

Läs hela annonsen här

Är det RGB i tangentbordet? Har du en länk till tillverkaren eller dylikt? Tjejen är ute efter ett vitt tangentbord men vill gärna ha RGB nämligen.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Är det RGB i tangentbordet? Har du en länk till tillverkaren eller dylikt? Tjejen är ute efter ett vitt tangentbord men vill gärna ha RGB nämligen.

Japp, den har rgb! Tänkte inte på att bild på det men kan självklart fixa om önskas. Annars är här en som visar: https://www.youtube.com/watch?v=eT8X1q7zXao (obs: den i videon är med bruna brytare)

köpt från inet:
https://www.inet.se/produkt/6100764/varmilo-va88m-rainbow-2-r...

Mvh, Emil

Visa signatur

Permalänk

Ligger annonsen ute många veckor till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Ligger annonsen ute många veckor till?

Nä, utan tänker att jag bara avslutar nu på söndag, kl 20:00. Så om inga fler bud innan dess så har du den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur