Vilken film såg du senast?

Permalänk
Medlem

Talk to me

7/10 för att genuint obehaglig bitvis. Sen kanske vissa större förklaringar aldrig kommer och temat kännas igen, vad är människor rädda för, men överlag en bra film. Hade inte sett så mycket trailer, introt var effektivt.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Igår såg jag nowhere. Spansk överlevnadsfilm på netflix
8/10 den gjorde allt rätt.

Kom precis hem ifrån saw X, älskar denna serie och denna var inte alls dålig! Nu väntar jag på saw 11 😊

8/10 sågklingor

Permalänk

Jesus revolution. Första halvan var 8/10 resten var 5/10.
Och nej, jag tror inte på gudar, troll, jesus, spöken och sånt.

Permalänk
Medlem

Meg 2
Den förtjänar inte en länk till IMDB.
1/5

Sämsta filmen jag sett på länge.
Fridyka på 7000m djup utan att implodera och försöka bortföklara trycket, är riktigt dåligt.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Fäbodjäntan

Permalänk
Medlem

The neon demon - Konstfilm typ av Vinding refn. Handlingen är rätt simpel, ung flicka kommer till LA för att bli modell, alla är imponerade av hennes skönhet och avundsjuka. Den enda person som är äkta stöter hon bort. Keanu Reeves är ett riktigt vidrigt kräk, förmodligen enda gången vi får se nåt sånt. Det är en snygg film med en massa andemeningar men ganska tom på nåt vis. 6/10

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.