Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Känns som att det kommer fungera ändå. Skulle det inte göra det är det inte hela världen, bara att returnera inom 60 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Så vi e körda då! Detta e sjukt jue de ha en annonserat de på båda ställena

Nej? Soundbaren är med i villkoren och överallt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Hm?

Permalänk
Skrivet av Nivity:

2 av mina 3 click & collect är packade.
Försökte avbeställa men gick inte. O tanten i chatten lämnade direkt när hon anslöt.
Skiter i de nu. De får skicka 2-3 om de känner för det till min butik. Inte som man har köpkrav så. Bara strunta i o hämta när de kommit fram

Jag har också råkat beställa 2 st och killen i chatten lämnade direkt också när det var min tur, väldigt märkligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

Hm?
<Uppladdad bildlänk>

Yes flera som redan svarat - fick bara fel info av Power.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av sudjuk004:

Jag har också råkat beställa 2 st och killen i chatten lämnade direkt också när det var min tur, väldigt märkligt.

their website and support system are likely overloaded right now, so I'd be not too surprised if weird things happen.

Permalänk
Medlem

Helt värdlös rea var detta, som vanligt. Kunde lägga soundbaren i korgen (kl 09:59) men efter jag fyllt i postnummer så fanns inga fraktalternativ. Som vanligt är det en bluff för 99% av alla som försöker ta del av ett "lanseringserbjudande" eller liknande. Några få lyckliga/scalpers lyckades väl beställa.

Edit: Ni som bor i Stockholm/annan storstad verkade ha någon slags förtur på erbjudandet dessutom. Fyllde i tre olika postnummer i Dalarna och fick samma felmeddelande, fyllde sedan i ett Stockholms-nummer och fick direkt fraktalternativ.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

Ändå bjudits på flera fina erbjudanden genom åren och aldrig varit med att det strulat. Jag har köpt hifiklubbens 40% + produkt samt QN95 75". Säkert vara flera andra

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Clasito:

Tradera here I come!

Gjorde om processen 3 gånger då valet upphämtning strulade och nekade beställning. Nu har 3 mail kommit med bekräftelse...

Problemet är väl då att man bara kan claima en bonus produkt per hushåll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Helt värdlös rea var detta, som vanligt. Kunde lägga soundbaren i korgen men efter jag fyllt i postnummer så fanns inga fraktalternativ. Som vanligt är det en bluff för 99% av alla som försöker ta del av ett "lanseringserbjudande" eller liknande. Några få lyckliga/scalpers lyckades väl beställa.

Tror nog du är lite putt bara.
Fick igenom min best på sounbaren, beställde även några moto mobiler utan problem.

Bor inte i en storstad..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik Vikström:

Problemet är väl då att man bara kan claima en bonus produkt per hushåll.

Ja alltså avsikten är inte att behålla mer än 1. Dåligt att sidan ger felmeddelande när det har gått igenom ändå.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk

Enligt chatten hade jag 4st order på soundbaren, dem ska anullera 3st och behålla 1, så det kanske dyker upp någon till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Tror nog du är lite putt bara.
Fick igenom min best på sounbaren, beställde även några moto mobiler utan problem.

Ni som bor i Stockholm/annan storstad verkade ha någon slags förtur på erbjudandet dessutom. Fyllde i tre olika postnummer i Dalarna och fick samma felmeddelande, fyllde sedan i ett Stockholms-nummer och fick direkt fraktalternativ. Testade beställa på tre olika enheter med tre olika uppkopplingar mot Power dessutom. Så nej, jag är inte bara "putt", så kliv ner från din höga häst, tack.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

I mejlet står det "Förväntat lagerdatum: 2023-11-01". Vilka datum fick ni?

Permalänk
Medlem

Skojar du nu, eller? De du länkar till kostar ungefär dubbelt så mycket.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Det säger väl sig självt att det finns mer i lager i större städer. Det är ju inget förvånande.

Jag pratar om online-köp, inte boka i butik. Antar att de skeppar från samma centrallager ut till hela landet.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

Infiniti: menade att Elgiganten och Hifiklubben har kampanjen för den där surfplattan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Skojar du nu, eller? De du länkar till kostar ungefär dubbelt så mycket.

Han vill nog bara visa att kampanjen med gratisprodukt gäller soundbaren också enligt länkarna han postade, inte att det var ett bra pris på soundbaren i sig.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dino2k:

Infiniti: menade att Elgiganten och Hifiklubben har kampanjen för den där surfplattan.

Ah, förstår, sorry

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dino2k:

I mejlet står det "Förväntat lagerdatum: 2023-11-01". Vilka datum fick ni?

Förväntat leveransdatum 2023-10-17

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

Oroa er inte, ni som har lyckats få en soundbar kommer få en bonusprodukt. Villkoren gäller.

Permalänk
Medlem

En grej jag kom att tänka på nu, jag beställde ju produkten idag till mitt varuhus, men betalar inte den förrän jag får hem den. Räknas det som att jag köper den när jag betalar i butiken eller när jag beställt på hemsidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

En grej jag kom att tänka på nu, jag beställde ju produkten idag till mitt varuhus, men betalar inte den förrän jag får hem den. Räknas det som att jag köper den när jag betalar i butiken eller när jag beställt på hemsidan?

Jag fick ett kvitto som jag kunde ladda ner. Dock borttaget nu när min beställning blev annullerad.
Där står det:
Kvittonummer XXXXXXXXXXX
Betalningssätt: Betala i varuhus
Beställningsdatum: 2023-10-13

Antar att du kan använda det.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Jag fick ett kvitto som jag kunde ladda ner. Dock borttaget nu när min beställning blev annullerad.
Där står det:
Kvittonummer XXXXXXXXXXX
Betalningssätt: Betala i varuhus
Beställningsdatum: 2023-10-13

Antar att du kan använda det.

Hur dags gick din order genom? Råkade bli två för mig som båda ligger kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Ni som bor i Stockholm/annan storstad verkade ha någon slags förtur på erbjudandet dessutom. Fyllde i tre olika postnummer i Dalarna och fick samma felmeddelande, fyllde sedan i ett Stockholms-nummer och fick direkt fraktalternativ. Testade beställa på tre olika enheter med tre olika uppkopplingar mot Power dessutom. Så nej, jag är inte bara "putt", så kliv ner från din höga häst, tack.

Jag bor i en liten håla i Skåne. Inga problem med frakalternativ. Fanns postombud, hemleverans osv att välja.

Permalänk
Medlem

Var klar med min order av soundbaren cirka 15 sekunder efter portarna öppnades. Inte fått något mail om annullering så antar att det gick igenom. Bor också i en håla, så vet inte om jag köper konspirationsteorierna. Beställde hemleverans.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk

Soundbaren jag la i varukorgen vid 10:00 fick jag också problem efter jag skrev i ett postnummer, tog bort produkten och la till igen så gick det. Dock var det leverans 1 november på den. Så kanske inte funkade med de som fanns i lager som jag hade i korgen först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Hur dags gick din order genom? Råkade bli två för mig som båda ligger kvar

10:03

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Mina 10:07 och 10:09 ligger kvar… konstigt men de kanske försvinner snart. Eller så var din hämta i butik och min skicka till butik och sen hämta typ.