Chassi, PSU, GPU, RAM - Karlstad

Permalänk
Medlem

Chassi, PSU, GPU, RAM - Karlstad

Hej!

Söker följande i rubriken. ATX-chassi, gärna modulärt nätagg (inget måste),DDR4-RAM och gärna en okej GPU som GTX 1070 (Ej intresserad av AMD).

Inga värsting grejer behövs och gärna för upphämtning i närheten av Karlstad.

/C

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorgi15:

Har man plats är det ett fantastiskt chassi. Sålde mitt då det var för högt för att gå under skrivbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Har man plats är det ett fantastiskt chassi. Sålde mitt då det var för högt för att gå under skrivbordet.

och jag bytte för jag ville ha 200mm fläktar köpte haf 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorgi15:

Söker nog något mindre avancerat och för en billigare peng än så. Annars - grymt chassi!!

Permalänk
Medlem

kan släppa den för 1000 kr om du ändrar dig håller på och förbereder inför en flytt och vill gärna äga mindre saker.

Permalänk
Medlem

Har ett 980ti för 900kr Måste skickas.
Hör av dig i pm vid intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Hej!

Söker följande i rubriken. ATX-chassi, gärna modulärt nätagg (inget måste),DDR4-RAM och gärna en okej GPU som GTX 1070 (Ej intresserad av AMD).

Inga värsting grejer behövs och gärna för upphämtning i närheten av Karlstad.

/C

Läs hela annonsen här

Ska flytta imorgon så om du tar den idag så kan jag personligen skicka den. Annars får jag be en förälder

Permalänk
Medlem

Lite för dyrt då 1070 går mellan 800-900kr, men tack ändå!

Permalänk
Medlem

Lite för dyrt då 1070 går mellan 800-900kr, men tack ändå!

tar du chassit för 1000 kr kan jag slänga med ett evga 780 classified för 200^^

Permalänk
Avstängd

Hej,

Har en AMD Ryzen 7 5800X liggandes i min stationära som inte används, samt 1080 asus strix.
Kan skickas omgående.
1 000:- För 1080
2 000:- för 5800

Hör av dig vid intresse eller relevetant motbud

Permalänk
Medlem
Skrivet av PSN107:

Hej,

Har en AMD Ryzen 7 5800X liggandes i min stationära som inte används, samt 1080 asus strix.
Kan skickas omgående.
1 000:- För 1080
2 000:- för 5800

Hör av dig vid intresse eller relevetant motbud

950kr för 1080? Tar resten i PM isf 😃

Permalänk
Avstängd

950 för något som ligger i garderoben? Taget

Permalänk

Har Corsair Carbide SPEC-05 och Mars Gaming MPB750(750 W ej modulärt). Har inte dd4 ram bara ddr5.

Permalänk
Medlem

Har ett asus rog strix 850w nätagg garanti till 2031 om jag inte minns fel. 1000:- +frakt

Permalänk
Medlem

Ser ut som att jag endast söker efter ett chassi nu. Underbara SweClockers-medlemmar som hjälper till med komponenter. ☺️

Permalänk

Ser ut som att jag endast söker efter ett chassi nu. Underbara SweClockers-medlemmar som hjälper till med komponenter. ☺️

Har ett Corsair Carbide SPEC-05 chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinecraftWotblitz:

Har ett Corsair Carbide SPEC-05 chassi

Vad tänker vi för pris? Skicka ett PM till mig så återkommer jag om det blir intressant!

Permalänk

Vad tänker vi för pris? Skicka ett PM till mig så återkommer jag om det blir intressant!

Har skickat pm

Permalänk

Custom byggt chassi med ARGB-fläktar med fläktstyrning, tempererat glas insugs-dammfilter

Jag har ett custombyggt chassi så och inte nätagg samt tre stycken A RGB fläktar och styrning idag samt tempererat glas och lite mer sånt jag har plockat isär datorn för att ja jag sålt av den Men jag kan sätta ihop chasset igen om du kan köpa det men här är en bild på hur delarna ser ut i alla fall

Finns 35 km Norr om Örebro.

Tänker mig lamske 1000 lkr men är öppen för förslag.

Vid seriöst intresse kam jag montera ihop det och skicka fler bilder.

Permalänk
Medlem

Jag har ett Fractal Meshify C som du kan få för 600 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsseBisse:

Jag har ett Fractal Meshify C som du kan få för 600 kr

Det kan fungera, men jag bjuder inte mer än 400kr för det. Återkom i PM om det är intressant!

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande RAM, PSU och chassi för de som undrar och ev har något liggandes. Tack!

Permalänk

Söker fortfarande RAM, PSU och chassi för de som undrar och ev har något liggandes. Tack!

Läs mitt pm, har psu och ram utöver chassi

Permalänk
Medlem

Varnar alla för @PSN107

Försökte scamma mig och lyckats scamma två andra medlemmar här på forumet. Användaren är rapporter och chattkonversationer är skickat till moderator.