Permalänk
Medlem

Google Pixel 7 Skal

Hej!

Försöker hitta ett bra skal till min flickvän, men det verkar vara en stor brist när det kommer till Googles telefoner.
Känns även som den designen som bör vara populärast(kanske bara subjektivt?) bara har en tillverkare, med bara 3 val av färg.

Någon annan som sett eller hittat något någonstans?

Det jag efterlyser är då skal till Pixel 7 där man kan lossa plånboksdelen från skalet, där ända tillverkaren som erbjuder detta är dg.ming, med ytterst begränsade färger.
Köpte den svarta till Pixel 7 Pro åt mig själv förra året och upplever även att dem har kvalités problem, de övre facken för kort har redan gått sönder. Kanske inte hela världen med tanke på priset, men att den här typen av modell bara finns i 3 färger som inte passar alla är lite värre.

Fördelen med detta är bland annat att hållaren i bilen har magnetfunktion, så det är lätt att bara fästa den där.

Här är ett exempel: https://www.phonelife.se/mobilskydd/google/pixel-7/magnet-wal...

Permalänk
Medlem

Har du kollat runt på aliexpress amazon osv ? borde ju finnas massor där.

Permalänk
Medlem

Du kan ju söka och se om du hittar några magsafe-skal, då kan man ha en magnetisk korthållare som tillbehör samt använda magneten i bilen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Har du kollat runt på aliexpress amazon osv ? borde ju finnas massor där.

Ser kört ut, bara ming skalen och en till(kommer inte ihåg namnet på den, men fanns bara i svart).

Skrivet av ojz0r:

Du kan ju söka och se om du hittar några magsafe-skal, då kan man ha en magnetisk korthållare som tillbehör samt använda magneten i bilen.

Säker?
Kan vara ett bra alternativ annars.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Det jag efterlyser är då skal till Pixel 7 där man kan lossa plånboksdelen från skalet, där ända tillverkaren som erbjuder detta är dg.ming, med ytterst begränsade färger.
Köpte den svarta till Pixel 7 Pro åt mig själv förra året och upplever även att dem har kvalités problem, de övre facken för kort har redan gått sönder. Kanske inte hela världen med tanke på priset, men att den här typen av modell bara finns i 3 färger som inte passar alla är lite värre.

Fördelen med detta är bland annat att hållaren i bilen har magnetfunktion, så det är lätt att bara fästa den där.

Här är ett exempel: https://www.phonelife.se/mobilskydd/google/pixel-7/magnet-wal...

Fungerar magnetiska ringhållare med det skalet och/eller "Magsafe" ringhållare? Alltså när man lossar den från plånboken.

Permalänk
Medlem

Jag beställde skal till min Pixel 7 PRO från denna hemsidan finns en massa olika skal att välja på.

https://www.skyddis.se/category/2225/google-pixel-7-pro-5g?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 7 9800X3D
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
MSI B650 Gaming Plus WIFI
Crucial Pro OC 32GB DDR5 6400 MHZ
Mobil: Google Pixel 9 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon315148:

Fungerar magnetiska ringhållare med det skalet och/eller "Magsafe" ringhållare? Alltså när man lossar den från plånboken.

Den fäster i alla fall på den runda hållaren som vi har i bilen.
Tror det är magnet både i plånboksdelen och mobilskaldelen.

Det verkar dock inte gå att ladda genom skalet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Den fäster i alla fall på den runda hållaren som vi har i bilen.
Tror det är magnet både i plånboksdelen och mobilskaldelen.

Det verkar dock inte gå att ladda genom skalet.

Tack för svar. Köpt en magnetisk ringhållare och hoppas att det kommer funka. Köpt samma fodral nämligen.