Permalänk
Medlem

Söker mITX delar

Som titeln säger så är jag på jakt efter delar till ett mITX bygge. Garanti och originalkartong är relevant, så inkludera gärna om detta finns kvar och hur länge.

Cooler Master NR200P
2 st Alphacool NexXxoS ST20 eller XSPC TX240 radiatorer
4 st 15mm tunna 120mm fläktar som exempelvis Noctua NF-A12x15
B550/X570 mITX moderkort, gärna ingen skräpmodell
SFX PSU
2x16GB stickor DDR4 3600

Sitter någon på något av dessa så finns intresset att köpa.

/Jacob

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har 2 st NF-A12x15. Har även en NF-A12x15 Chromax.Black.Swap. Oöppnade kartonger.

Jag har också precis byggt i en NR200P, köpte massa fläktar, slutade med att jag bara har en NF-A12x25 i toppen... men jag kör utan grafikkort och ska ställa in lätt underklockning, du kanske ska fläska på mer och med glassidan?

/Adam

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamxyz:

Hej!

Jag har 2 st NF-A12x15. Har även en NF-A12x15 Chromax.Black.Swap. Oöppnade kartonger.

Jag har också precis byggt i en NR200P, köpte massa fläktar, slutade med att jag bara har en NF-A12x25 i toppen... men jag kör utan grafikkort och ska ställa in lätt underklockning, du kanske ska fläska på mer och med glassidan?

/Adam

Precis, jag tänker fläska på en del. Planen är att såga upp chassit på något vis så att det får plats med radiator och fläkt i både toppen och botten.

Dina fläktar är noterade!

Permalänk
Medlem

Hej jag har ett MSI b450i Gaming Plus om det är av intresse?

Permalänk
Medlem

Får eventuellt ett vitt NR200P över innan Jul, har precis beställt ett nytt lite större chassi för framtida uppgradering.
Är du intresserad kan jag höra av mig när det är ledigt?
Inköpt på Inet och originalkartong finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAllan:

Får eventuellt ett vitt NR200P över innan Jul, har precis beställt ett nytt lite större chassi för framtida uppgradering.
Är du intresserad kan jag höra av mig när det är ledigt?
Inköpt på Inet och originalkartong finns kvar.

Det är aaabsolut av intresse. Hoja när det blir aktuellt så kan vi snacka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacobdg:

Det är aaabsolut av intresse. Hoja när det blir aktuellt så kan vi snacka.

Så, då är chassit ledigt
Bifogar ett par bilder och som du kan se så är det inte 100% dammfritt, ville inte pilla för mycket på fläktbladen.
Vad kan du tänka dig ge?