Corsair H100x Elite AIO Vattenkylning, Samsung 990 Pro 2Tb

Permalänk
Medlem

Corsair H100x Elite AIO Vattenkylning, Samsung 990 Pro 2Tb

I min ofantliga visdom gjorde jag två impulsköp som kanske inte var de smartaste.

Därför säljer jag nu en vattenkylning som är grymt bra, men i mitt fall med en I9-14900K, kanske är i klenaste laget för denna processor.
Stirrade mig blind på utrymmet i chassit och snikade lite för mycket där jag skulle gått upp till en 360-radiator men bestämde mig för en 240...

Därför säljer jag nu kylningen, komplett med alla grejer osv. 2 Månader gammal.

Corsair H100x Elite RGB.
https://www.corsair.com/uk/en/p/cpu-coolers/cw-9060065-ww/icue-h100x-rgb-elite-liquid-cpu-cooler

Det andra inköpet var en NVMe-SSD som utrymmesmässigt funkar för de flesta men återigen snikade jag lite för mycket där jag skulle gått upp till en 4Tb men höll mig till en 2Tb.

Så,

Samsung 990 Pro 2Tb NVMe.
1.7TBw och alla SMART-värden är ypperliga eftersom denna också är 2månader gammal.
https://www.samsung.com/us/computing/memory-storage/solid-state-drives/990-pro-pcie-4-0-nvme-ssd-2tb-mz-v9p2t0b-am/

Så, bjud på dessa två så avslutar vi imorgon em.
Garanti finns givetvis på båda.

Antingen avhämtning hos mig i Norrköping, eller så skickas det med kollid men då står du för frakten.

Betalning via swish eller i handen.
Jag säljer till vem jag vill, när jag vill. Inte för att vara dryg, men jag värderar egna insatser i försäljningen (t.ex. packning vs. någon hämtar) så vid bud behöver inte högst vinna..

Vänligen avstå från fönstershoppande och skambud eftersom det genererar absolut ingenting, för vare sig dig eller mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

börjar på 600kr för ssd

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr ssd 990 2tb + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr + Frakt för Samsung 990 Pro 2Tb NVMe
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Corsair h100x +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

1100:- om du har möjlighet att lämna disken i Nyköping under helgen

Om det mot förmodan råkar bli så att Proshop råkar skicka fel moderkort till mig ytterligare en gång så kan jag hämta den om jag ändå måste till Netonnet för att köpa ett nytt.

Permalänk
Medlem

1100 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiiii86:

1100 + frakt

För ssd

Permalänk
Nytt bud: 550 kr 550 + frakt för kylaren
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Tjena Norrko!
Respekterar till fullo att du säljer till vem du vill och när du vill men har du någon tanke om när budgivningarna kan förväntas avslutas?

Permalänk

Är tråden fortfarande aktiv?

Permalänk

SSDn är såld till mig.

Permalänk

Hur ligger vi till med kylaren? Är den också såld eller är det fortfarande aktuellt att sälja den?

Permalänk
Nytt bud: 650 kr H100X 650kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Riggen: Lian Li A4-H2O | ROG Strix B650E-I | GTX 1060 6GB STRIX GAMING OC | Crucial Pro 2x48GB @5600mhz | EVGA SuperNove GM 750W | AMD Ryzen 7 7800X3D | Fury Renegade PCIe 4.0 M.2 SSD 2TB | Intel 600p 512GB | Mionix Naos 7000 | HyperX Alloy Origins Core TKL |