Jag är på jakt efter lite grejer till min brorsons första PC som han ska få i julklapp.
Eftersom kringutrustningen är viktig för en bra spelupplevelse så har jag fått i uppdrag att leta fram lite vettiga prylar till ett vettigt pris Har en total budget på 1500:- för samtliga prylar.
Skärm:
24" FHD IPS 144hz+ Displayport
Mus, tangentbord & headset:
Allt som är bättre än de billiga plast paketen som säljs som gamingkit, trådat eller trådlöst spelar ingen roll. Sen är det bra att det är i hyffsat skick.
Skärm kan jag hämta upp inom Stockholmsområdet.
Övriga delar kan jag ta på frakt eller upphämtning. Viktiga är att få det innan Jul
OBS! Bild är endast för uppmärksamhet.
Mvh/ Henrik
Mina barn älskar dessa möss från Xtrfy. De är också lite mindre så tänker att de är bra för yngre personer. Elgiganten har riktigt bra pris på dess i helgen:
Mina barn älskar dessa möss från Xtrfy. De är också lite mindre så tänker att de är bra för yngre personer. Elgiganten har riktigt bra pris på dess i helgen:
Har dessa tangentbord om något kan vara intressant:
Razer BlackWidow Ultimate 2014 (Razer Green Switch) - funkar perfekt och är i mycket fint skick.
Func KB-460 Mechanical Gaming Keyboard
(Cherry MX Red) och handlovsstöd - fint skick och funkar som det ska MEN ena fästet för handlovsstödet är trasigt och handlovsstödet är slitet.
Razer Arctosa (RZ03-00260500) - slitet skick men fungerar som det ska, saknar dock ena uppvinklingsbara fotstödet.
Corsair K55 RGB (RGP0031) - lite slitet och saknar högra CTRL-knappen samt saknar ena uppvinklingsbara fotstödet. Funkar dock som det ska förövrigt.
Har även detta som är helt nytt/oöppnat;
RAPOO VPRO V700S - Gaming Tangentbord - Nordisk - Svart
Helt nytt/oöppnat mekaniskt tangentbord (köpt på Proshop). Rejäl konstruktion och har Kailh/Kaihua switchar som är identiska med Cherry MX Blue switchar. De är därför helt kompatibla med/utbytbara till Cherry MX Blue och har en uppskattad livslängd på 60 miljoner knapptryckningar.
Skyddad mot vätska/spill.