Permalänk

Switchar och AP

Ska skala ner mitt nätverk. så säljer ett antal nätverksdetaljer.

Tre stycken AP AC Pro från ubiquiti inklusive POE-injektorer. Dessa är inte de senaste utan inköpta för ett antal år sedan men funkar perfekt.
Pris: 600kr styck eller eller bud.
------------------------------------
AccessPunkt:
ZyXEL NWA1123-AC
endast accespunkt. Ingen transformator eller liknande ingår. kan köras på POE
Pris: 250kr /Bud
-------------------
Switch 1.
Hp 1920-8G
Pris: 500kr/Bud
--------------------
Switch 2.
Tp-Link T1600G-28TS
Pris: 500kr / BUD
--------------------
Switch 3.
Netgear GS724T troligen v1
Pris: 400kr /Bud
--------------------
Switch 4.
TP-Link T1600G-28PS POE+ switch
Pris: 1200kr/bud
--------------------
Switch 5.
TP-Link TL-SG3424P POE switch
Pris: 1500kr /Bud
--------------------
Switch 6.
HP procurve 2824
Den här switchen fick jag av en annan medlem för några årsedan för att labba med så nu får den gå i arv. Har aldrig startat den så status är okänd.
Pris: gratis.

Bud på allt i tråden, utom på switch 6 som är gratis. Den kommer jag ej heller skicka utan hämtas i hos mig.

Kvitton finns troligen inte men eventuellt kan jag se om jag har något digitalt ordernummer etc.

Kan skicka men då vill jag ha betalning i förskott och köparen betalar frakt samt emballage. Några av switcharna väger rätt mycket så frakt för dem blir nog hög. Vidare kommer jag prioritera köpare som vill göra upp öga mot öga.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

Har idag en Zyxel nw5121-n.
Försökt hitta info men kalla mig noob. Är den Zyxel du har mycket bättre än den jag har idag?

Permalänk
Medlem

1500 + frakt bjudet för Switch nr 5

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Har idag en Zyxel nw5121-n.
Försökt hitta info men kalla mig noob. Är den Zyxel du har mycket bättre än den jag har idag?

Den jag säljer klarar 5ghz det verkar inte din göra. Om den är mycket bättre vet jag inte. Ubiquiti Ap’arna är dock mycket bättre.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Skrivet av sweisdapro:

1500 + frakt bjudet för Switch nr 5

Noterat.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobonolla:

Den jag säljer klarar 5ghz det verkar inte din göra. Om den är mycket bättre vet jag inte. Ubiquiti Ap’arna är dock mycket bättre.

Hmm det låter ju onekligen intressant. Måste bara kolla lite på vad det är för adapter osv då jag inte kan köra Poe här och se vad allt kostar

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Hmm det låter ju onekligen intressant. Måste bara kolla lite på vad det är för adapter osv då jag inte kan köra Poe här och se vad allt kostar

Den vill ha 12v och max effekt är 6w så det borde bli en adapter på 12v med 0,5A.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Hmm det låter ju onekligen intressant. Måste bara kolla lite på vad det är för adapter osv då jag inte kan köra Poe här och se vad allt kostar

Letade igenom gömmorna och hittade en gammal netgear adapter. AP'n startar upp fint så den verkar funka. Kan skicka med den.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 + frakt för en Ubiquti AP

Visa signatur

---

Permalänk

Bjuder 400 + frakt för en Ubiquiti AP

Permalänk
Skrivet av Gorian:

Bjuder 300 + frakt för en Ubiquti AP

Släpper dem inte under 400.
—————

Skrivet av LinusNeuman:

Bjuder 400 + frakt för en Ubiquiti AP

Noterat.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

bjuder 400 för en Unifi AP , men med vissa förbehåll mest att jag kommer köra förbi Uppsala E4 på Torsdag rundt 14 tiden och skulle isåfall kunne hämta på vägen om det er nära E4, och du har möjlighjet ofc.

Permalänk
Medlem

Bjuder 400 + frakt för en AP AC Pro.

Permalänk
Skrivet av thesutex:

bjuder 400 för en Unifi AP , men med vissa förbehåll mest att jag kommer köra förbi Uppsala E4 på Torsdag rundt 14 tiden och skulle isåfall kunne hämta på vägen om det er nära E4, och du har möjlighjet ofc.

Noterat

Skrivet av Ulk_Upp:

Bjuder 400 + frakt för en AP AC Pro.

Noterat

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

Är just nu på tjänsteresa men tar tag i detta i morgon torsdag när jag kommer hem.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 200kr plus frakt för din Zyxel ap

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Lägger ett bud på 200kr plus frakt för din Zyxel ap

Noterat

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

Budar på 2 st Unifi Ap AC Pro, 450 kr st = 900 + frakt

Permalänk
Skrivet av Carilion:

Budar på 2 st Unifi Ap AC Pro, 450 kr st = 900 + frakt

Noterat

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

avslutar de buden jag fått nu. och skickar PM till de som får köpa

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobonolla:

avslutar de buden jag fått nu. och skickar PM till de som får köpa

Höjer gärna mitt bud på AP AC Pro från 400 till 450 + frakt om det gör det lättare för dig att välja vem som får den sista?

Permalänk
Skrivet av Ulk_Upp:

Höjer gärna mitt bud på AP AC Pro från 400 till 450 + frakt om det gör det lättare för dig att välja vem som får den sista?

Aningens försent men skulle personen som fick möjligheten så står du på tur (med ditt originalbud på 400).

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobonolla:

Aningens försent men skulle personen som fick möjligheten så står du på tur (med ditt originalbud på 400).

Är intresserad av APn om du fortfarande har kvar den!

Permalänk
Skrivet av eldoucho:

Är intresserad av APn om du fortfarande har kvar den!

Alla AP är sålda.

Visa signatur

Göm hornen ko!