Sapphire 6900 XT SE GAMING OC + MSI MPG 850W

Permalänk
Medlem

Sapphire 6900 XT SE GAMING OC + MSI MPG 850W

Köpte detta grafikkort när Amazon reade ut det runt jul. Endast använt några veckor, därefter har det legat nerpackat i sin låda. Overkill för mig som bara spelar cs2 med låg grafik!
Originalförpackning och alla tillbehör medföljer. Digitalt kvitto från Amazon.
Köpt för 5449, säljer för 5000kr inklusive frakt. Väljer själv vem jag säljer till.
https://www.amazon.se/-/en/Sapphire-Radeon-GAMING-11308-03-20...

Uppgraderade även PSU samtidigt som grafikkortet, väljer att sälja detta också.
Även det endast använt några veckor. Digitalt kvitto från Inet. Värt att notera att det finns en mindre skada på originalförpackningen, inget som påverkar funktionen dock! Kan skicka bilder vid intresse.
Köpt för 1649kr, säljer för 1300kr inklusive frakt. Väljer själv vem jag säljer till.
https://www.inet.se/produkt/6905572/msi-mpg-a850g-pcie5-850w

Har inte gjort så mycket affärer här men har många goda omdömen från Swedroid (samma namn)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du haft några problem med coilwhine (grafikkortet)?

Permalänk
Medlem

Har inte upplevt några missljud varken från grafikkort eller PSU!

Permalänk
Medlem

Budar 5000 totalt för båda

Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk

Budar 4000:- för gpu

Permalänk
Medlem

Kan köpa grafikkortet för 5000:-, kan antingen skickas eller så kan jag hämta det på fredag eftermiddag den 16/2 beroende på vad som känns bäst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueie:

Kan köpa grafikkortet för 5000:-, kan antingen skickas eller så kan jag hämta det på fredag eftermiddag den 16/2 beroende på vad som känns bäst.

Jag är rätt känslig för coil-whine, och jag har två andra i samma rum som hör det med. Om det är som det står längre upp att du inte hört något ljud från grafikkortet så

Permalänk
Medlem

Har noterat samtliga bud, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueie:

Jag är rätt känslig för coil-whine, och jag har två andra i samma rum som hör det med. Om det är som det står längre upp att du inte hört något ljud från grafikkortet så

Jag skickar DM så löser vi något bra

Permalänk
Medlem

6900xt är sålt. PSU finns kvar!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad