Permalänk
Medlem

Nintendo switch sökes.

Hejsan

Som rubrik.
Skulle vilja köpa ett Nintendo Switch.
Gärna med några roliga spel och tillbehör, kvitton och garanti hade varit optimalt men inte ett måste.
Kommer till 99% vara kopplad till tv så oled skärm kanske inte behövs?

Födelsedagspresent, så behöver ha den hemma hos mig senast 25'e Augusti om säljare finnes och överenskommelse om pris osv klubbas. 😀

Kan hämta i Kungälv med omnejd, annars frakt.

Skriv gärna i kommentarer och inte PM.

Mvh.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

jag har en chippad v2 i fint skick, kartong och alla originaltillbehör för 3000 kr.
finns en bra sammanfattning att läsa här om du är nyfiken på hur det funkar: https://pastebin.com/1RbpVatx

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Jag har både Oled och Vanlig. Har även en del spel osv.
Bara skriva pm så kan vi ta det där ifrån

Mvh

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

Jag har en icke-oled som knappt är använd. Färg på konsolen är Blå/Röd (Samma på en extra uppsättning joycons)
Kvitto finns digitalt (utgången garanti) hos webhallen.

Spel som finns:
Legend of Zelda: Breath of the Wild
Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
Legend of Zelda: Skyward Sword HD Remake
Super Smash Bros Ultimate
Super Mario Odyssey
Super Mario Party
Mario Kart 8 Deluxe
Borderlands Legendary Collection (Första spelet är fysiskt, andra två är digitalt aktiverade på mitt konto)

Tillbehör är:
Skärmskydd (Sitter på switchet)
Originaldocka
Originalladdare
Carry Case (Legend of Zelda Breath of the Wild)
128GB Sandisk Ultra SD-kort
Joy-Con Wrist Straps
Joy-Con Grips
Genki Bluetooth Adapter Länk till Webhallen

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Jag har både Oled och Vanlig. Har även en del spel osv.
Bara skriva pm så kan vi ta det där ifrån

Mvh

Kan verkligen rekommendera @segafreaktwo som säljare, köpte mitt switch av honom och det var nästintill i nyskick.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad