Tävling: Dela semesterfoton och belönas med presentkort!

Permalänk
Medlem

Blommor, saft och bär, allt som hör sommaren till

Visa signatur

Min fotosida

LT: MacBook Pro 14" 16/512
WS: ASUS TUF X470-PG | Ryzen 3700X | 64GB DDR4 | MSI RTX 3070Ti | 2x 960 EVO 250GB | Fractal Design 750W | Define R7 Compact | Noctua NH-D15

Permalänk
Medlem

Dagens tur på Österlen med att antal stopp.

Ales Stenar (Skånes Stonehenge).

Kåseberga, kusten mot Sandhammaren.

Vid Stenshuvud.

Lunch på Kiviks musteri.

Middag i Ystad innan hemfärd.

Permalänk
Medlem

Har precis kommit hem från Kreta så här kommer lite bilder därifrån.

Chania, Kreta:

Bonus bilder på vovvens taxträff som skedde under juli:

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem

Jag var även i Japan för första gången i två veckor mitten av juni, vilket för mig var en oförglömlig resa!

Nara:

Kyoto:

Osaka:

Tokyo:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hox:

<Uppladdad bildlänk>
Här är mitt bidrag till sommarens tävling med ett extremt datorintresse. Det är en verklig bild av en fungerande uppsättning, även om vissa kanske tror att den är fejkad. Vid mitt senaste bidrag, för ett par år sedan i en helt annan tävling, ansåg några att min setup inte var verklig. Men även då var det ett helt fungerande system med batteri, solpaneler och en stationär dator.
I år siktade vi på ett enklare system som har ett större visuellt värde.

Hmm, man ska inte vara full när man är på sjön

Såg skönt ut en varm sommardag, få svalka benen!

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Medlem

Några blandade från sommaren. Inte blivit alltför mycket fritidsfotande nu när man fick barn i april

Permalänk
Medlem

Passade på att njuta av solnedgång i Visby. Brukar bara hända sisådär 8 dagar per år för min del

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Bara någon timme kvar nu! Ska bli riktigt jäkla kul att bränna igenom alla bilder som lagts upp!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tillbringar en del tid på banan under somrarna, lite bilder på vänner (och min far på MT-09).

Permalänk
Medlem

Bilder från tur till Höga Kusten, Sarek och Abisko i sommar.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Så, nu har det sållats ordentligt bland bidragen! Senare idag kommer ordentlig omröstning upp. Alla som varit med och bidragit ska verkligen ha en eloge. Det har varit riktigt svårt att välja ut finalkandidater bland alla fina bilder.