Warhammer 40k, Warhammer AoS, Andra miniatyr-krigsspel och andra delar av hobbyn.

Permalänk
Medlem

Blev en match på lokala föreningen idag, fick stryk mot Necrons men var roligt som fan !:)

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av MinscS2:

Oj, ja du det är en bra fråga. Syns knappt men där står även en del mestadels omålat på hyllorna under, så det är nog en hel del.

Har inte räknat på hur mycket pts det är på ett bra tag (och sen ändras ju poängen från och till hela tiden) men skulle nog tippa att där är en bit över 15.000 pts iallafall. Började med Salamandrar för ~12 år sedan och det har ju blivit en del. ^^

Riktigt imponerande! Snyggt att du är konsekvent haha.

Permalänk
Medlem

Assembly line har startat...

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Är för övrigt inte så nöjd med min bas men jag har 11 försök att gör något bättre.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Satt och kletade med green stuff när jag kom på en grej. Vad tror ni om detta

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Anaii:

Satt och kletade med green stuff när jag kom på en grej. Vad tror ni om detta

<Uppladdad bildlänk>

Jävligt coolt med de hydrauliska slangarna!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Månaden till ära dödades det orker idag 😎
For the Lion, for the emperor!

Visa signatur

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Hittade mina tre starter Necrons i en kartong i bokhyllan idag. Trodde jag kastade dessa för 2 år sen. 😅

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Kan bli en dyr jul. Flera intressanta boxar.

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Anaii:

Kan bli en dyr jul. Flera intressanta boxar.

Lite sugen på att köpa Tau-lådan. Fler battle suits behövs alltid.

Permalänk
Medlem

Två Knight lådor är 2000p färdig armé xD
Har visserligen mer Armigers än jag behöver men har tittat på Questoris lådan för Canis Rex och potentiellt en andra magnetiserad för att kunna vara vilken annan Questoris som helst.
Beroende på pris kan man ju få upp till 8 armigers på köpet här.

Dark Angels lådan verkar ha ett fantastiskt innehåll. Men inte en armé jag tänkt bygga så troligtvis pass för mig.

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Anaii:

Två Knight lådor är 2000p färdig armé xD
Har visserligen mer Armigers än jag behöver men har tittat på Questoris lådan för Canis Rex och potentiellt en andra magnetiserad för att kunna vara vilken annan Questoris som helst.
Beroende på pris kan man ju få upp till 8 armigers på köpet här.

Dark Angels lådan verkar ha ett fantastiskt innehåll. Men inte en armé jag tänkt bygga så troligtvis pass för mig.

Därtill är det tråkigt att måla grönt för att inte tala om Death Wing-beige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

Därtill är det tråkigt att måla grönt för att inte tala om Death Wing-beige.

Benfärgade är ju skitnajs 😎

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Älskar den här xD

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilka svenska butiker man kan förbeställa genom när boxarna släpps?

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Någon som vet vilka svenska butiker man kan förbeställa genom när boxarna släpps?

Alphaspel är grymt bra från min erfarenhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infelix:

Alphaspel är grymt bra från min erfarenhet.

Har beställt en hel del från dem genom åren men precis börjat med warhammer samlandet så var osäker på om de hanterar GW preorders.

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

https://alphaspel.se/

https://www.fantasianorth.com/sv/

Tror även att https://www.gamemaniacs.se/ och https://unispel.com/ hanterar preorders.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Såg nu att de backat på innehållet i Valorstrike Lance lådan. Kan endast byggas som Knight Paladin eller Knight Errant. Är inte lika sugen på den längre.

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Medlem

Förbeställde hivestorm på alphaspel, funkade utmärkt

Permalänk
Medlem

Har börjat måla lite smått på några Terminators till Legion Imperialis, ögonen orkar inte med så långa sittningar så det går långsamt. Lite småpill kvar plus shoulder padsen och basning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infelix:

Har börjat måla lite smått på några Terminators till Legion Imperialis, ögonen orkar inte med så långa sittningar så det går långsamt. Lite småpill kvar plus shoulder padsen och basning.

<Uppladdad bildlänk>

Dom är så jävla små så förstår att det är ansträngande med ögonen xD

Visa signatur

~John Moore

Permalänk
Medlem

Tydligen startar en lokal 40k liga om 11 dagar. Jag har 1st 140p model redo...

De säger ju att man jobbar effektivare med en deadline. Up till bevis.

Visa signatur

~John Moore