Permalänk
Medlem

NAS, Synology D918+

Synology D918+ med fyra Seagate ironwolf (8Tb) och 2*512Gb M.2 NVMe Cache (Samsung SSD). Ingår gör också en UPS, APC Back-UPS 550 Pro.

Sparsamt använd ska sägas. Jag har inte längre användning för den och den står oanvänd vilket är onödig.

Ser gärna att produkterna hämtas i Skåne, utanför Landskrona (NAS:en och UPS:en är tunga). Kvitto och kartong saknas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-Det är timjan i, sade Toke med bruten röst.

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att sälja endast Synologyn och båda ssd:er? Budar 3000kr+frakt isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

Kan du tänka dig att sälja endast Synologyn och båda ssd:er? Budar 3000kr+frakt isf.

Alltså helt utan diskar? Utöver SSD:erna.

Visa signatur

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoedeOrm:

Alltså helt utan diskar? Utöver SSD:erna.

Yes, bara ssd:er och NAS:en.

Permalänk
Medlem

Om jag inte får in några skarpa bud på hela rasket så kan jag göra det. Ge det någon vecka så återkommer jag. Prio är att sälja allt i ett paket.

Visa signatur

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem

Om herrn ovan tar nas+m2or, kan man ta diskarna då?

Permalänk
Medlem

Hej på er Pålis och NoSkills!

Vi kan absolut sätta ihop en sådan affär. Nu har jag en person som vill köpa allt men han vill att jag skickar. Jag vill helst inte det. Detta i stort sett enbart för att jag tycker det är bökigt. Men visst, vill ingen hämta får jag väl skicka.

Så jag kommer att se över den här affären över helgen (äntligen tid till det) och återkommer då. Ha en din helg!

Visa signatur

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem

om saker finns kvar, lägger jag in ett intresse för mekaniska diskar+ups 3500+hämtar.

om bara ups finns kvar, 500+hämtar

mvh

Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse. NAS:en såld och upphämtad.

Mvh,
Ola

Visa signatur

Ett liv, ett lag

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Ett liv, ett lag