Jag tror det mer handlar om att det är mycket oklart hur det du skriver passar ihop med vad Ubisoft pratar om.
Jag (och flera andra, är mitt intryck) pratar inte om NFTer generellt utan om det spel artikeln handlar om. Jag får känslan av att du pratar om något annat än detta spel(?).
Ja, du har helt rätt i att jag pratar lite mer allmänt om NFTs (men som deroan påpekade gick jag lite för mycket off topic och fick gå tillbaks till NFTs i spel). Jag pratar inte om NFTs i just detta spel eftersom jag inte har någon aning om hur det är implementerat i detta spel (och vad jag kan se finns det ingen annan i tråden som vet hur det är implementerat i just detta spel).
De hade ju inte implementerat NFT om det inte var bra med NFT. Det är bra med NFT för att annars hade de inte implementerat NFT. Så NFT är bra för att NFT är bra. NFT kopplade till items i spel kan inte jämföras med ett kvitto för att en NFT är ju en NFT (som i sin tur är en NFT).
Jag tycker det finns tydliga fördelar!
Så kan man absolut skriva om man inte förstår poängen med det (men då borde man kanske ställa sig frågan varför andra ser poängen med det istället för att fortsätta tro att det är ett cirkelresonemang)
Som jag skrev över, jag har ingen aning om hur NFTs är implementerat i detta spel och det verkar ingen annan på Sweclockers heller ha, visst? Och du frågade ju lite mer allmänt om NFTs i spel, vilket jag svarade allmänt på
Det jag skriver är att om man implementerar en funktion så bör man ju göra det för att funktionen har ett syfte. Och NFTs i spel har definitivt ett syfte. Om det har det i detta spel har jag ingen aning om, och troligen ingen annan på Sweclockers
Edit: ursprungsfrågan jag svarade på handlade väl t.ex om skins i CS vilket ju är långt ifrån detta spel