Rensning - Deskchiller minikyl, Samsung Galaxy Fit2, Logitech Z333, Nordic massagepistol, IKEA Vindriktning, Wii U-spel
Det är dags att rensa garderoben och jag säljer en del elektronik och 2 Wii U-spel som bara legat.
Budgivning börjar på 50 kr för varje föremål. Skriv föremålets namn (eller nummer) i fritexten när du budar, t.ex. "+ frakt Deskchiller" eller "+ frakt #3".
Kan samfrakta om man köper flera föremål, i mån av plats i paket.
1. Deskchiller minikyl
Beskrivning: Nyskick. Endast testad. Vunnen i en tävling för länge sedan. 6 st 33 cl burkar får plats.
Tillbehör: 1 strömkabel, 1 strömkabel för bil (12V DC).
[Köp nu: 300 kr]
2. Samsung Galaxy Fit2 aktivitetsarmband
Beskrivning: Nyskick. Utforskat interface och funktioner ett antal gånger, sedan legat oanvänt. Aldrig använd ute. Köpt på Inet. Kan visa tid, notifikationer, väder, steg, och hjärtfrekvens. Kopplas upp via Bluetooth i Galaxy Wearable-appen.
Tillbehör: 1 USB-A laddningskabel. Laddare ingår ej.
[Köp nu: 150 kr]
3. Logitech Z333 2.1 högtalare
Beskrivning: Begagnad. Synlig vit "scuff" på framsidan subwoofern (se bild). Bra ljud senast jag testade den.
[Köp nu: 300 kr]
4. Nordic massagepistol
Beskrivning: Nyskick. Testad 1 gång.
Tillbehör: 4 massagehuvuden, 1 laddare.
[Köp nu: 200 kr]
5. IKEA Vindriktning luftkvalitetsmätare
Länk: https://www.ikea.com/se/sv/p/vindriktning-luftkvalitetsmaetar...
Beskrivning: Nyskick. Endast testad. Drivs av USB-C-kabel och vanlig USB-laddare. Nypris 150 kr.
Tillbehör: Inga. Sladd ingår ej. Laddare ingår ej.
[Köp nu: 80 kr]
6. New Super Mario Bros. U (Wii U)
Beskrivning: Begagnad. Endast skiva och fodral. Små bruksrepor i plasten. Skivan är repfri. Köpt på Tradera.
[Köp nu: 100 kr]
7. Splatoon (Wii U)
Beskrivning: Begagnad. Endast skiva och fodral. Grova repor i fodralet på framsidan. Skivan är repfri. Köpt på Tradera.
[Köp nu: 100 kr]
Budgivning och annonslängd
Kom gärna med bud. När ett bud legat 1-2 dagar och jag är nöjd med budet så kontaktar jag köparen. Har uppe annonsen tills allt är köpt eller tills inga fler bud inkommer.
Betalning och frakt
Förskottsbetalning via Swish. Köparen står för frakten. Fraktas spårbart via PostNord (eller annat vid överenskommelse.)
Villkor
Jag säljer till vem jag vill, eller eventuellt inte alls. Jag tar inte ansvar för fraktbolagets hantering av paketet.
—NetSurfer