Permalänk
Medlem

Mike Tyson VS Jake Paul

Info

Natten mot lördag 16 nov streamar Netflix matchen mellan Mike Tyson och Jake Paul.är så sjukt taggad på se detta.

Hur tror ni det kommer gå?
Ska ni oxå se detta event?

Permalänk
Medlem

Vuxna "män" som pucklar på varandra, Nej de ska jag inte se.

Permalänk
Medlem

Hoppas Tyson vinner. Nej

Permalänk

Tyson vinner.

Nej, ska nog inte se.

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Gillar inte någon av dem. Men hoppas på Tyson.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer Viper v3 Pro Wireless
Mousepad:
Artisan Raiden Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Netflix börjar bli Viaplay (sport) å TV:n +jag har sportallergi, så nej inte en chans.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Jippo.
Paul familjen har varit nära vän med Mike Tyson under flera år, detta är uppgjort och kommer vara en glorifierad sparring session för mångmiljonbelopp.

Permalänk
Medlem

Hoppas Tyson knockar Jake.
Vill se men det är mitt i natten så får se om man lägger sig tidigt o går upp vid 04.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

Vad jag vill se är en riktig fight där Tyson sänker Paul med en vänsterkrok, inom 1 minut.

Vad jag förväntar mig är ett jippo där fighten redan är uppgjord.

Permalänk
Medlem

Förväntar mig inte mycket, men kommer ändå se på det. Klockan blir runt 15:00 här, har redan Netflix, ungen är med mormor.. vad har jag för ursäkt. Förmodligen är det väl uppgjort, men kan ändå hoppas att Tyson sänker Jake ordentligt.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

@gibbon_: Hur får du det till kl 15? Jag har läst kl 20 ET för eventet = 02 CET, så main card fighten bör inte börja förrän efter 05.

Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | 80HE
pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Nog för att jag inte har något emot att se Jake Paul få stryk men jag orkar inte se en hel match för det.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

@gibbon_: Hur får du det till kl 15? Jag har läst kl 20 ET för eventet = 02 CET, så main card fighten bör inte börja förrän efter 05.

Plats: Sydney

Gissar jag på

Allmänt ointresserad av det här eventet då det är en uppgjord jippomatch, men det hade varit kul om en 58-årig Tyson lät killerinstinkten från forna dagar ta över och knockar Paul i första ronden.

Visa signatur

5700X3D | ASUS X470-F | 32GB RAM | RTX 5070 Ti

Permalänk
Medlem

@fragande: Såklart mitt fel

Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | 80HE
pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Får se om jag orkar vara vaken så länge.. dock så tror jag tyvärr det är uppgjort..

Men vore annars rätt trevligt att se Jake Paul få lite däng.

/Daniel

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB - Qnap TS-464 - 40 TB

Permalänk

Jag vill se en Tai chi Master gå upp emot Tyson.
https://www.youtube.com/watch?v=6BGro3HAaZo

Vanlig boxning är jag inte så mycket för..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Hoppas Tyson knockar Logan.

Det hade varit riktigt kul, särskilt med tanke på att det är Jake Paul han skall fajtas mot...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av PeCe:

Det hade varit riktigt kul, särskilt med tanke på att det är Jake Paul han skall fajtas mot...

Ta 2 Paul betala för 1.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Dett ska ses! Hoppas så klart Tyson tar hem detta men är lite orolig att det inte kommer vara så.

Visa signatur

5950X
3080
X570
64 GB G.Skill
2TB 980 Pro ] 4TB SN850X ] 2TB MX500

Permalänk

Tragiskt att se en gubbe på snart 60 bast ta smällar mot huvudet.

Nej, hade det varit Mike i din prime hade det varit en annan sak. Även om jag har lite svårt för boxning och kampsport efter att ha läst allt det negativa för hjärnan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Jag vill se en Tai chi Master gå upp emot Tyson.
https://www.youtube.com/watch?v=6BGro3HAaZo

Vanlig boxning är jag inte så mycket för..

Lite tvek på det, vore väl som att bevittna ett mord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

XD XD XD
My bad. Men det e lungt. Han kan ta båda Paul på köpet. inte mig emot. XD

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperDuperKillen:

Tragiskt att se en gubbe på snart 60 bast ta smällar mot huvudet.

Nej, hade det varit Mike i din prime hade det varit en annan sak. Även om jag har lite svårt för boxning och kampsport efter att ha läst allt det negativa för hjärnan.

Jake hade aldrig mött Tyson i sin prime. Han vågar inte ens möta Badou Jack som har sina bästa dagar bakom sig.
Intressant att betting öht är möjligt i denna match, de har ju 14oz handskar och 2 minuters ronder, som om det inte redan skriker uppgjort?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Senaste fighterna har ju varit uppgjorda i förhand, då det inte är en officiell proffsmatch förväntar jag mig det samma.

Samtidigt hoppas jag att det inte är det och att Tyson knockar Jake inom 1 minut.

Kommer inte kolla på matchen, vem fan är uppe till kl.5 på en lördag morgon för en Youtuber och en 60 årig boxare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

Senaste fighterna har ju varit uppgjorda i förhand, då det inte är en officiell proffsmatch förväntar jag mig det samma.

Samtidigt hoppas jag att det inte är det och att Tyson knockar Jake inom 1 minut.

Kommer inte kolla på matchen, vem fan är uppe till kl.5 på en lördag morgon för en Youtuber och en 60 årig boxare?

Jag är uppe, och det är inte bara en 60 årig boxare, det är en av den största boxaren genom tiderna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Jag är uppe, och det är inte bara en 60 årig boxare, det är en av den största boxaren genom tiderna...

Fortfarande ett jippo för att dra in prenumeranter för Netflix som om de skulle bli någon stor tjänst som strömmar live-event, kommer inte hända.

Förvänta dig ingen riktig fight, men om det är det så är det väl kul att kolla på en repris av det.

Permalänk
Medlem

Man är bra naiv om man inte tror detta är uppgjort i förhand vem som kommer vinna. Båda kommer ju casha in miljoner oavsett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av prockz:

Jake hade aldrig mött Tyson i sin prime. Han vågar inte ens möta Badou Jack som har sina bästa dagar bakom sig.
Intressant att betting öht är möjligt i denna match, de har ju 14oz handskar och 2 minuters ronder, som om det inte redan skriker uppgjort?

14oz handskar gör inte så stor skillnad och inte direkt något fel på 2-minuters ronder. Reglerna ser faktiskt helt okej ut. Sen tror jag inte för den sakens skull att det är riktig match, tills motsatsen är bevisad.

Tror de egentliga "reglerna", som de inte avslöjar, är som Mayweather vs Paul. Här råkar Mayweather knocka Paul, så han hjälper honom hålla sig på fötterna.
https://youtu.be/O8b7vArNBL4?si=1N_SfEWBSdC6xjGS

Tyson har ju annars mött en "Paul" efter han kom ut från fängelset. Alltså, ett mediatroll som lyckades få till en fight mer på snack än talang. McNeeley var dock betydligt bättre än Jake Paul. Gick ju sådär för honom...
https://youtu.be/fBhErtuNnr0?si=TX-SnxM1lusx2Dwl

Blir så patetiskt när Jake Paul ska ha en fight med den 58-åriga gubben Tyson. Fan, han har inte ens förtjänat lite lätt sparring med Mike.

Permalänk
Medlem

Vem är Jake Paul och varför ska man bry sig?