Permalänk
Medlem

Ryzen 9800X3D

Tjena,
Håller på att bygga en ny dator och lagom till det släpptes 9800X3D vilket jag köpte vid release. Då jag mest spelar PCVR och annat som är mest GPU krävande så går jag i tankarna att lämna tillbaka processorn och köpa en 7800X3D istället nu när många säljer sina för uppgraderingar och lägga mellanskillanden på grafiken.
Processorn är inte installerad eller uppackad då jag inte har skaffat ett nytt mobo än så tänkte kolla om någon är intresserad av ett köp eller ett byte, 9800X3D mot 7800X3D med pengar i mellan innan jag möjligen lämnar tillbaka den till Inet, kvitto osv finns såklart.
Finns i Malmö, byte face-to-face.
Säljer, byter, behåller eller annat till vem jag vill och om jag vill osv.
Tack!
Daniel

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

6500 + frakt

Permalänk
Medlem

I can pick it up for the price you paid for it - in Malmo.

Let me know.

Permalänk

Tjena, jag har försökt få tag i en och har precis fått hem en 7 7800X3D istället. Oöppnad. Skulle jättegärna byta, dock är jag lite långt bort. Kan vi lösa något annat än face to face ? 00å

Permalänk
Medlem

Köper gärna den av dig till priset på kvittot, har även en 7950X som byte ifall det är intressant. Kan träffas i Malmö.

Visa signatur

R7 9800X3D 5.5GHz I CH X670E Hero I TridentZ5 6200CL30 I RTX 4090 Strix I 990 Pro 1TB x2 I AX1500i
i5 12500 5.2GHz I Strix B660G I TridentZ5 6000CL30 I RTX 4070 Ti TUF I 980 Pro 1TB I RM750

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Har ett 7800x3d, använt aldrig överklockad, bor i Malmö. Pm vid intresse, oklart vad priset emellan skulle landa på
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAndersson1:

Tjena, jag har försökt få tag i en och har precis fått hem en 7 7800X3D istället. Oöppnad. Skulle jättegärna byta, dock är jag lite långt bort. Kan vi lösa något annat än face to face ? 00å

Tjena,
Jag vill försöka få till ett face to face först, annars får jag kolla på alternativ!

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av prolle:

Köper gärna den av dig till priset på kvittot, har även en 7950X som byte ifall det är intressant. Kan träffas i Malmö.

Tack, noterat och bra att veta, inte intresserad av 7950X, "behöver" 3D V-Cache för att minimera jidder etc i VR.

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andut:

3 000 kr Har ett 7800x3d, använt aldrig överklockad, bor i Malmö. Pm vid intresse, oklart vad priset emellan skulle landa på

Verkar som 7800X3D gått runt 4000 tidigare och 9800 kostade 6500 så start på mellanskillnanden av 2500 är min tanke.

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Har ett 7800X3D kan byta mot ditt 9800X3D samt pengar emellan pma om det låter intressant!

Visa signatur

▰ RX 9070 XT Sapphire Pulse ▰ Ryzen 7 9800X3D
▰ ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI ▰ Define R5 ▰ Crucial P3 Plus
▰ G.Skill Flare X5 32GB 6000Mhz CL30 ▰ MSI MAG CoreLiquid 240R V2
▰ Prisma AL-18/14 ▰ Acer XV282KK

Permalänk
Medlem

Tjena! Du råkar inte sälja ett paket mobo + CPU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firefury:

Tjena! Du råkar inte sälja ett paket mobo + CPU?

Tyvärr inte, har ingen mobo för min 9800x3d än (har inte hämtat upp det, ligger hos inet) och min nuvarande fungerar inte med AM5

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Har en 7800x3d byta. Aldrig överklockad alltid gått svalt. Skriv pm isåfall

Permalänk
Medlem

Det var synd! Du kanske kan sälja den som ligger hos Inet?😅😬

Permalänk
Medlem

Tjena alla,
Planerade bytet föll igenom så en uppdatering;
9800X3D finns kvar, jag kommer endast köra en Face2Face denna gången och kommer låta annonsen ligga uppe ett tag till och avvakta, kommer att installera min 9800X3D i nya datorn under tiden o testa lite olika spel under tiden.
Har du en 7800X3D att byta och har möjlighet att träffas runt Malmö med omnejd så skriv här eller skicka ett PM.
Mvh Daniel

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Samma pris som du betalade + möte face2face.
Bor i Malmö och kan träffas redan idag.

Mvh

Visa signatur

Monitor Acer Predator XB273UGX & ASUS ROG Swift PG279Q
Chassi Fractal Design Define 7 (w/ 4x Noctua NF-A14x25 G2) MB ASUS ROG Maximus Z790 HERO CPU Intel Core i9-13900KS (w/ TG Contact Frame) CPU-COOL ASUS Ryuo III (w/ Noctua NF-A12x25) GPU ASUS GeForce RTX 4090 24GB ROG Strix Gaming OC RAM Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 6200MHz 2x16GB SSD Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung 860 PRO 4TB PSU Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem

Intresserad av 7950x3d?

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Tjena alla,
Planerade bytet föll igenom så en uppdatering;
9800X3D finns kvar, jag kommer endast köra en Face2Face denna gången och kommer låta annonsen ligga uppe ett tag till och avvakta, kommer att installera min 9800X3D i nya datorn under tiden o testa lite olika spel under tiden.
Har du en 7800X3D att byta och har möjlighet att träffas runt Malmö med omnejd så skriv här eller skicka ett PM.
Mvh Daniel

byter gärna min 7800x3d och slant till dig som sagt, skickar utan problem.

Permalänk

Hej, finns den kvar? Är intresserad av att köpa den

Permalänk

Bor strax utanför Malmö. Finns denna kvar är jag intresserad av ett köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Tjena,
Håller på att bygga en ny dator och lagom till det släpptes 9800X3D vilket jag köpte vid release. Då jag mest spelar PCVR och annat som är mest GPU krävande så går jag i tankarna att lämna tillbaka processorn och köpa en 7800X3D istället nu när många säljer sina för uppgraderingar och lägga mellanskillanden på grafiken.
Processorn är inte installerad eller uppackad då jag inte har skaffat ett nytt mobo än så tänkte kolla om någon är intresserad av ett köp eller ett byte, 9800X3D mot 7800X3D med pengar i mellan innan jag möjligen lämnar tillbaka den till Inet, kvitto osv finns såklart.
Finns i Malmö, byte face-to-face.
Säljer, byter, behåller eller annat till vem jag vill och om jag vill osv.
Tack!
Daniel

Läs hela annonsen här

Kan komma under veckan för att plocka up den, samma pris som du köpte den för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warbear212:

Hej, finns den kvar? Är intresserad av att köpa den

Skrivet av Milhoused:

Bor strax utanför Malmö. Finns denna kvar är jag intresserad av ett köp.

Skrivet av Abdu:

Kan komma under veckan för att plocka up den, samma pris som du köpte den för.

Hej!
Jag kommer stänga ner annonsen då jag framöver endast är intresserad av ett byte och f2f. Jag kommer möjligen att lägga ut en ny annons för just byte istället för att sälja men det återstår att se.
Tack alla, synd det inte blev något!

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Mvh Daniel