Helgsnack: Vad heter din robotdammsugare?

Permalänk
Medlem

Roborock S5 i appen.
Ungarna och frun kallar den för James

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Ludde, var det bästa jag kom på 😂

Permalänk
Medlem

Count Vaccula heter min...😂

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

Döpte den passande till Elon efter den körde över en liten bit kattbajs som på något vis hamnat utanför kattoaletterna och spred skit över resten av tvättstugan.

Visa signatur

Smurf

Permalänk

Dom första hette Charlie 1,2 osv nu heter den senaste Charlize.

Permalänk
Medlem

Torkel

Visa signatur

Ryzen 5900X | Sapphire 7900 XT Nitro+ Vapor-x | X470 Asus Crosshair VII | 32gb G.Skill Neo 3600mhz/cl16 | 970 EVO Plus 1TB | Evga 750 G2 | NZXT Kraken X73 | Skärm : TCL 27" 27R83U QD-Mini LED 4K 160 Hz HDR 1400

Permalänk
Medlem

Dammy

Permalänk
Medlem

Försökte sätta 'Taiwan is an independent country' som namn i Roborock appen men det fick den inte heta 2021. Så appen försvann och roboten fick inget namn.

Gav den omedelbart internetförbud och spärrade all kontakt med omvärlden. Spionen kallar jag den.

Ställer man spionen i ett rum utan uppdrag står den still och kör lidarn tills batteriet dör. Ha den datan kan han inte skicka till sina mästare!

Permalänk
Medlem

Sune

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 3900X | MB: ASUS TUF GAMING X570-PLUS | RAM: Corsair 32GB 3200MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti

Permalänk
Medlem

Max

För vår stora Maine Coon som hette Max försvann

Permalänk
Medlem

Bobbo och Bibbi

Permalänk
Medlem

Consuela

Visa signatur

5700X3D | 32GB DDR4 3600 | 3070

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk

Dustin Hoffman

Permalänk
Medlem

Consuela II

Permalänk
Medlem

Ragnar. Barnen tror till o med att Ragnar är ordet för robotdammsugare

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Alfred, för det är jag som är batman!

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Max

För vår stora Maine Coon som hette Max försvann

In i dammsugaren?

Permalänk

MotherSucker

Permalänk
Medlem

Min gamla Roborock S4 Max kallas för Alfred. Ser att jag inte var ensam om det 😎

Permalänk
Medlem

Ultron

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Ingen som skrivit Suck Norris än?

Visa signatur

Speldator: Intel i7 4770k - 16 GB DDR3 - GeForce GTX 1060 EVGA SC MiniITX - Samsung 850 Pro 256GB (OS) - Samsung 840 EVO 500GB (Install) - 3x4TB Seagate (Mix) - Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjofritz:

VARFÖR ligger det här bland nyheter? Seriöst.

Det ligger väl inte i nyheter, det ligger på förstasida vilket inte är samma sak som nyheter. Vad som ligger på förstasida får väl Sweclockers bestämma bäst dom vill.

On topic: Vi döpte vår till Oswald efter ett städande spöke i Discworld böckerna.

Permalänk
Medlem

Dust-Vader

Permalänk
Medlem

Dobby

Visa signatur

Konsolgubbe

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nestor, från Isaac Asimovs "Jag, Robot". I en av berättelserna fanns en robot, NS-2 (kallad Nestor), som hade för vana att gömma sig.
Likt min dammsugare.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av andelf:

In i dammsugaren?

Har bor lyckligt på en gård.