Actina speldatorerna (från fyndtråden)

Permalänk
Medlem

Ja, efter att ha velat länge vågade jag beställa denna som vart prissänkt häromdagen och var länkad i dagens fynd tråden av @modular (tack).

Vi får hoppas att den kommer fram oskadd, jag updaterar!

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Ja, efter att ha velat länge vågade jag beställa denna som vart prissänkt häromdagen och var länkad i dagens fynd tråden av @modular (tack).

Vi får hoppas att den kommer fram oskadd, jag updaterar!
<Uppladdad bildlänk>

Pro tip. När den skickats, kontakta kundtjänsten och fråga vilket fulfillment center den skickats från.

Permalänk
Medlem

@LemurenSwe löste det sig för dig? Vet inte om man vågar beställa

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av FZL:

@LemurenSwe löste det sig för dig? Vet inte om man vågar beställa

Jag lämnade faktiskt in returen till Postnord idag. Vet mer om 1-2 veckor.

Permalänk
Medlem

Fick hem en burk igår, utan Windows som det sagts tidigare i tråden. Någon som hörde av sig till Amazon ang detta och fick någon sorts plåster på såret? Står ju klart och tydligt "Windows" i produktbeskrivningen.

Noterar också att en skruv till den oanvända M.2 - slotten är helt omöjlig att få ur, med resultatet att jag helt enkelt inte kan köra mer än en disk. Har för mig att det här är mer av ett Asus prime problem, men osäker på hur jag ska tackla det. :I

Datorn i övrigt både oskadd och oöppnad vid leverans, snygg kabeldragning!

Permalänk
Medlem

Reklamera Windows

Skrivet av Gawgizz:

Fick hem en burk igår, utan Windows som det sagts tidigare i tråden. Någon som hörde av sig till Amazon ang detta och fick någon sorts plåster på såret? Står ju klart och tydligt "Windows" i produktbeskrivningen.

Noterar också att en skruv till den oanvända M.2 - slotten är helt omöjlig att få ur, med resultatet att jag helt enkelt inte kan köra mer än en disk. Har för mig att det här är mer av ett Asus prime problem, men osäker på hur jag ska tackla det. :I

Jag reklamerade två datorer där det i produktbeskrivningen stod Windows 10. En av datorerna saknade även strömkabel + wifi-adapter. Fick 20% återbetalt för respektive dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Skrivet av Twiggi:

Jag reklamerade två datorer där det i produktbeskrivningen stod Windows 10. En av datorerna saknade även strömkabel + wifi-adapter. Fick 20% återbetalt för respektive dator.

Jag fick inte en krona i ersättning pga avsaknad av Windows. Men jag försökte. Handlar väl om vem man talar med. Köpte ändå en licens för ett par tior…

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nucky:

Jag fick inte en krona i ersättning pga avsaknad av Windows. Men jag försökte. Handlar väl om vem man talar med. Köpte ändå en licens för ett par tior…

Blev också nekad initial...Tänkte att jag provar igen nu när jag läste tråden. Slutade med att jag fick tillbaka 1000 kr haha!

Bästa datorköpet någonsin haha!