Permalänk
Medlem

3D printer Ender 3 Pro

Tjena

Säljer min gamla trogna Ender 3 Pro (inköpt på Webhallen 2022, kvitto finns) efter en uppgradering till en ny printer.
Jag började få problem med klumpande av filament i hotend, vilket också körde ihop varje nozzle man satte på som ni kan se på bild 3. Kombinationen av att man var sugen på ny och ingen större lust att inte orka byta hotend.

Dock är byte av hotend inte alls invecklat och inte särskilt dyrt (ca 200 kr på Amazon) men kommer krävas för att printern ska fungera ordentligt igen.
Ender 3 Pro hotend på Amazon

Har själv gjort ett utbyte av extrudern och bowden tuben till paketet i länk:
Extruder och bowden paket

Utöver printern ingår smått och gott som finns till printern ni ser i bilderna, undrar ni över något specifikt är det bara att fråga.

Kör på budgivning tills lördag kl 20, men behåller mig rätten att sälja till vem jag vill ifall det blir för krångligt, vill bli av med printern för den tar plats.

Kommer inte att skicka printern då det bara är för mycket jobb att ta isär och hitta vettigt emballage till den.

MVH
Jacob

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr
Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Nytt bud: 400 kr
Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad