Värde Gamecubepaket (Gamecube+4 kontroller+4 Wavebirds+spel)

Permalänk
Medlem

Värde Gamecubepaket (Gamecube+4 kontroller+4 Wavebirds+spel)

Hej,

Har inte hittat något lämpligt forum att fråga värde på så jag testar här.

Har ett Gamecube, lila, i originallåda (lite tilltuffsad, samt så saknas säkert frigoliten samt manuler etc) i fint skick. Nedan kontroller samt spel finns. Kontrollerna samt spelen är i nära mint condition.

1. Vad tror ni om värdet?
2. Sälja Wavebirds separat?

Hoppas jag inte bryter mot några forumregler, försökte läsa på och kunde inte hitta något..

Trevlig helg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kim_1138:

Hej,

Har ett Gamecube, lila, i originallåda (lite tilltuffsad, samt så saknas säkert frigoliten samt manuler etc) i fint skick. Nedan kontroller samt spel finns. Kontrollerna samt spelen är i nära mint condition.

<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Hoppas jag inte bryter mot några forumregler, försökte läsa på och kunde inte hitta något..

Trevlig helg!

Tips!

Kolla denna facebookgrupp, hjälpte mig mycket när jag sålde för ett par år sedan

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Kan rekommendera https://www.pricecharting.com/ för att kolla upp värdena på spelen. Vet inte om du kan värdera konsollen samt tillbehör där också men förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem

Kika vad liknande grejer gått för på tradera och som ovan skrev, FB-grupper.
Finns massor för retrospel.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Kika vad liknande grejer gått för på tradera och som ovan skrev, FB-grupper.
Finns massor för retrospel.

Ja det finns massor på FB men de jag hittat tillåter av någon anledning inte värderingar. Har dock begärt att få bli medlem i ovan rekommenderad grupp.

Tradera är där jag planerar sälja eventuellt. Dock ger inte en koll där mig direkt svar på fråga 2.

Tack för tipsen dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kim_1138:

Hej,

<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Trevlig helg!

En Gamecube är värd ungefär 300 kr. Eftersom du har originalkartong och manual osv kan du säkert få mer för din. Varje kontroll är värd ungefär 300 kr också. En wavebird är värd mellan 600 - 1 000 kr skulle jag säga. Spelen vet jag inte.

Du får förmodligen mer för allt om du säljer det separat.