Permalänk
Medlem

Laptop

Tjena!
Tänkte kolla om någon har en gammal laptop liggandes hemma. Sambon vill spela det nysläppta the sims 2, det är också det enda den behöver klara av att spela!
Så om någon har en laptop för en billig peng så hojta!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Även om är ett nysläpp på ett gammalt spel, blir ju ett surt köp om sambon kommer tröttna snabbt på det, så kanske mer värt att få henne lira det klassiska först ( nostalgi trots allt med lite gammal grafik där datorn hon kanske redan har lär funka utmärkt, om inget annat komma undan med en mycket billigare dator ( kanske till och med gratis eller utbyte mot nåt kul).

Hittade vad som verkar vara en bra deal redan på tradera för det syftet.
https://www.tradera.com/item/3011/660061579/the-sims-2-double...

Oavsett, lycka till, hoppas hon blir nöjd vad som än det blir !

Permalänk
Medlem

Fattar vad du menar! Det som är att hon inte har någon dator i dagsläget eller jo en chromebook utan cd läsare å den kommer man inte långt på! Hittar jag ingen billig här får jag väl surt flytta på mig från min dator dom kvällar hon vill spela!

Permalänk
Medlem

Jag har en 14" Dell Latitude 5480 som jag inte använder som jag kan sälja.

Specs:
14" Full HD matt skärm
Intel i5 7200U (Intel HD 620)
8 GB DDR4 (med plats för en sticka till)
256 GB SSD
Windows 10 Pro

Fint skick, inget att anmärka på. Bra batteri, original laddare.

2000 kr + frakt

Intressant?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Medlem

Har en Asus ZenBook 13 OLED UM325 i nyskick med specs:

* AMD Ryzen™ 7 5700U-processor
* 13.3" FHD OLED-skärm
* 16 GB LPDDR4X RAM
* 512 GB SSD

3499kr + frakt

Permalänk
Medlem

Dell Latitude 7490
Intel Core i5 8250U
256GB SSD
16GB RAM
14" FHD skärm

1500kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av seteen:

Fattar vad du menar! Det som är att hon inte har någon dator i dagsläget eller jo en chromebook utan cd läsare å den kommer man inte långt på! Hittar jag ingen billig här får jag väl surt flytta på mig från min dator dom kvällar hon vill spela!

Byt/sälj Chromebooken så med det du får av det kan du nog enkelt fixa till en äldre gaminglaptop som klarar galant av både gamla sims och nya, så värt ett försök medan det fortfarande har värde i sig

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad