Permalänk

RTX 5080 Ventus 3X OC 16GB

Säljer en RTX 5080, knappt använd, för den som vill ta sitt spelande till nästa nivå med nya DLSS 4.

Felfri. Alla tillbehör ingår i perfekt skick.

Då menar jag verkligen allt förutom plastfilmen på GPU:n.
ESD-påsen, skydden för HDMI och DisplayPort-uttagen, inkl. skyddet för PCI-e-kontakten och GPU-stödet samt manualer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 14 129 kr Tja, bud +frakt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 14 129 kr
Permalänk
Nytt bud: 14 500 kr +f
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 14 600 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr 15 000 bjudes plus frakt såklart
Permalänk
Medlem

15500 Hämtar idag

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 9800x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: PowerColor RX 9070 XT Red Devil LE, MBoard: ASUS Prime x870-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: 2x Samsung 990 pro 2TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: Samsung G8 Oled 175Hz, Philips The Xtra 75PML9009 4K QD MINI-LED 144Hz, Mouse: ASUS ROG Keris II Ace, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG STRIX Scope II 96 Wireless, PSU: NZXT C1200, Headset: Steel Series Arctis Pro Wireless
www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk

Hej alla,

Först, tack för era bud. Jag tänkte säga det att idag kommer jag vara upptagen med familjebestyr fram till kvällen. Så vi kan gå till avslut först ikväll.

Upphämtning uppskattas.

/Erik

Permalänk

Undrar om kvitto finns och var det köptes ifrån. Någon info om OC potential, temp och coil whine?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 800 kr +frakt
Permalänk

Hej igen,

Det blev en sen kväll ute på äventyr med familjen, och jag är egentligen tillbaka först nu.

Jag har fått frågor om "Coil Whine", och jag kan bekräfta att det inte förekommer på detta exemplar.

För att visa det istället för att bara säga det, här är en video där 3DMark körs utan att något Coil Whine hörs:
klicka här för videolänk.

Hör av dig snarast om du är intresserad, då jag planerar att avsluta annonsen inom kort.

/Erik

Permalänk
Skrivet av Willbreaker:

Hej igen,

Det blev en sen kväll ute på äventyr med familjen, och jag är egentligen tillbaka först nu.

Jag har fått frågor om "Coil Whine", och jag kan bekräfta att det inte förekommer på detta exemplar.

För att visa det istället för att bara säga det, här är en video där 3DMark körs utan att något Coil Whine hörs:
klicka här för videolänk.

Hör av dig snarast om du är intresserad, då jag planerar att avsluta annonsen inom kort.

/Erik

Pm

Permalänk
Medlem

Dra tillbaka mitt bud

Skrivet av Ntrl:

15 800 kr +frakt

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud. Ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Tar det!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 9800x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: PowerColor RX 9070 XT Red Devil LE, MBoard: ASUS Prime x870-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: 2x Samsung 990 pro 2TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: Samsung G8 Oled 175Hz, Philips The Xtra 75PML9009 4K QD MINI-LED 144Hz, Mouse: ASUS ROG Keris II Ace, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG STRIX Scope II 96 Wireless, PSU: NZXT C1200, Headset: Steel Series Arctis Pro Wireless
www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 800 kr +frakt
Permalänk

Annonsen är avslutad