Moderkort,CPU & Ram - Avhämtning

Permalänk
Medlem

Moderkort,CPU & Ram - Avhämtning

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING
Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 4600MHz CL18 Vengeance
AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB

Till Salu i Malmö för AVHÄMTNING endast (Centralt Värnhem).

Delarna är i mycket bra skick och används för tillfället, får nya delar i helgen och kommer demontera dessa då för försäljning.

Lådor för moderkort och CPU finns, saknas för minnen

Tänker mig budgiving, vet inte vad värdet är så tänkte köra startbud på 2500kr

Tänker att budgivningen pågår till Söndag 17.00 med möjlighet att hämta vardagar efter 16.00 eller på helgen när som.

Digitala kvitton från Inet finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk

3000kr + frakt

Permalänk
Medlem

2500 SEK med avhämtning som önskas.

Permalänk
Medlem

Jag kan lägga 2000 och hämta på antingen fredag eller lördag om det funkar för dig 👍

Permalänk

Jsg vet inte hur jag lyckades missa avhämtning. Jag ber om ursäkt för det och tar tillbaka mitt bud. 🙏🏽

Permalänk
Medlem

2100 + hämtning

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

edit: ser att du redan har ett bud på 2500kr. my bad

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

2500 SEK med avhämtning som önskas.

Du har för nuvarande ledande budet, har fått likvärdiga bud i PM. Vill klargöra för er att han var först till kvarn och därför har han för tillfället ledande bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fanzer:

Du har för nuvarande ledande budet, har fått likvärdiga bud i PM. Vill klargöra för er att han var först till kvarn och därför har han för tillfället ledande bud.

Förlåt om jag är långsam här - men är det jag eller PM-personen som har högsta budet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Förlåt om jag är långsam här - men är det jag eller PM-personen som har högsta budet?

Du, eftersom du var först med att lägga ett bud, de andra kom i PM efter ditt

Permalänk
Avstängd

2600:- Hämtar.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win11Pro | R7-5800X | PA 120SE | ROG STRIX B550-F GAMING | CMN32GX4M2Z4600C18 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

2600:- Hämtar.

Klockan är 17.00. med detta bud avslutar jag budgivningen och skickar ett PM

Tack alla för visat intresse

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad