Geforce RTX 50-laptops försenas till mars

Permalänk
Melding Plague

Geforce RTX 50-laptops försenas till mars

Nvidia har dementerat uppgifterna om en försening.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kommer dessa självantända?

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS RX 7900 XTX TUF||
Sekundär system: Asus ROG STRIX B760-I, Intel i5 12600k, 32GB DDR5 5600MHz, Asrock Intel B580||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||

Permalänk
Medlem

Hot News?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vivace:

Kommer dessa självantända?

"Geforce RTX 50-laptops skjuts upp till mars"

På mars, dit laptopsen tydligen ska skjutas upp till, är det mest koldioxid i atmosfären och typiskt ganska kallt så jag tror inte de behöver oroa sig

Visa signatur

Medgrundare av https://www.prisjakt.nu Driver idag sajten https://www.car.info

Permalänk
Medlem
Skrivet av Franz:

"Geforce RTX 50-laptops skjuts upp till mars"

På mars, dit laptopsen tydligen ska skjutas upp till, är det mest koldioxid i atmosfären och typiskt ganska kallt så jag tror inte de behöver oroa sig

Men risken att detta skämt självantänder är övervägande.

dyslexi
Permalänk
Medlem

Varför inte lägga av med konsument produkter då? Ingen mening med att "släppa" massa produkter som knappt ingen kan köpa ändå... undra om tillgången på kort någonsin kommer upp...

Permalänk
Medlem

Frågan är hur mycket nerskalade kommer de bli med tanke på att vi har gått tillbaka till M-gpus genom att strypa watten till korten bara för att göra hela serien ännu mer förvirrande......

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Har bytt allt utom GPU , lutar mer och mer mot AMD även om dom inte släpper nåt toppkort.

Visa signatur

Fractal Define 7 | ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Noctua NH-D15 G2 | Kingston 2x32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3| Corsair RM1000X ATX 3.1 1000W | Kingston Fury Renegade M. 2 Gen 4 1+4TB + Samsung 860 EVO 1TB + 870 EVO 4TB | Samsung Odyssey G8 G80SD | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Bah jag vill inte se någe Nvidia laptops, jag vill alltid ha "underdog" hårdvara som AMD, Radeon osv
Ska dock bli intressant att se hur de presterar och hur mkt ström de drar

Visa signatur

anti-fascist antiX Linux på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intels fabrik på mark tagen av Israel

Permalänk
Medlem

En promille av 50x0-korten har fått problem och Swec är som pensionärsforumet när mjölkpriset höjts 2 öre/liter.
Superkul med NY snabbare hårdvara, vem som köper och när är väl skitsom.

Permalänk
Medlem

Tänker du skaffa en gaming-laptop med det senaste från Nvidia?

Nej!

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem

Om det bara är 50 som är försenade så gör de nog inte så mycket

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Nix.. Enbart stationär spelburk, för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterP57:

Nix.. Enbart stationär spelburk, för min del.

Desktop Master Race... 😁👍

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Desktop Master Race... 😁👍

Laptop Master Racing, funkar ju inte.

Permalänk

Jag hade tänkt vänta på en 5000 laptop men kollade runt lite bland annat på den här videon https://youtu.be/S8bXRDzC-Yg?si=1_XbFWXEhYUewXjP och kände att jag lika gärna kunde köpa en 4090 laptop som var ordentligt prissänkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av A_Warning:

Jag hade tänkt vänta på en 5000 laptop men kollade runt lite bland annat på den här videon https://youtu.be/S8bXRDzC-Yg?si=1_XbFWXEhYUewXjP och kände att jag lika gärna kunde köpa en 4090 laptop som var ordentligt prissänkt.

Vilken blev det?

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Skrivet av k_k:

Vilken blev det?

Det blev en Razer blade 18 (2024) mercury som Dustin hade väldigt lågt prissatt till 38 900. Vilket är konstigt då de säljer 2023 versionen för mer. Den har Thunderbolt 5 också vilket jag ville ha 👌