Evnia-tävlingen är avgjord! Medlem vinner QD-OLED-skärm att dela med familjen

Permalänk
Melding Plague

Evnia-tävlingen är avgjord! Medlem vinner QD-OLED-skärm att dela med familjen

Vinnaren av Philips Evnia 32M2N8900 får passa på att njuta av sin nya skärm när de andra kollar på Mello.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis hela familjen!

Skärmen är kanonfin (har den själv).

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 15 Sequoia

Permalänk
Medlem

Grattis, köp en microfiber trasa, denna skärm behöver torkas ofta

Permalänk
Medlem

Grattis till finfin skärm - jag köpte nyligen en till damen att ersätta en mindre LCD-skärm. Hoppas få koppla in min bärbara ibland - bägges våra maskiner har USB-C så smidigt med ström ut och bild+ljud in i skärmen i en enda sladd. Matchar våra Ambilight TV-skärmar också 😊 - bakgrundsljus har nästan blivit som ett beroende 😉

Visa signatur

Dell XPS 17 - RTX 2060 - 4k touch - ersätter MSI GS73VR efter tre år
Byggen: Simply Red med 950 Pro - Liten Lian Li

Permalänk
Medlem

Tack så hjärtligt!

Har förstått från allas kommentarer att det är en mycket trevlig skärm så alla i huset väntar med spänning på att få testa. Jag personligen ser fram emot att testa KVM funktionen som nämndes i tävlingstråden. Låter ju riktigt smidigt.

När vinstbeskedet kom igår låg grabben med halslfuss och hade en rejält tråkig dag så tack för både skärmen och för att ha lyft humöret här hemma.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten : )

Jag har för mig det var en tävling också på Sweclockers där man skulle beskriva sitt bästa bil-spel och då få chansen att vinna någon dator eller liknande. Men har inte hittat tävlingen någonstans, så tänkte fråga om det var här? Har för mig det var kring jul typ?

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

Grattis till vinsten : )

Jag har för mig det var en tävling också på Sweclockers där man skulle beskriva sitt bästa bil-spel och då få chansen att vinna någon dator eller liknande. Men har inte hittat tävlingen någonstans, så tänkte fråga om det var här? Har för mig det var kring jul typ?

Kan det ha varit denna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trallo:

Kan det ha varit denna?

Ja tack!
Undra om de kommer utse någon vinnare på denna tävling.

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

Ja tack!
Undra om de kommer utse någon vinnare på denna tävling.

Vinnaren är utsedd och du kan hitta alla vinnare i forumtråden kopplad till julkalendern. I just den luckan verkar det som användaren "PressToWin" vann tävlingen (sida 4).