ASUS ROG Loki SFX-L 850W *HELT NY*

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Loki SFX-L 850W *HELT NY*

Köpte denna för pangpris inför kommande bygge i vitt. Har nu fått tag på ett svart 5070ti så behöver planera om lite.

Byte mot Corsair SF850 (2024) eller säljes av för samma peng jag betalade.

Helt ny! Har endast öppnat lådan för inspektion.

Köptes för 1827kr. Nypris idag: 2583kr.

Har möjlighet att returnera men tänker att någon här kanske vill spara in ett par hundralappar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Off topic men hur fick du tag i ett 5070 ti innan launch?

Visa signatur

▰ RX 9070 XT Sapphire Pulse ▰ Ryzen 7 9800X3D
▰ ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI ▰ Define R5 ▰ Crucial P3 Plus
▰ G.Skill Flare X5 32GB 6000Mhz CL30 ▰ MSI MAG CoreLiquid 240R V2
▰ Prisma AL-18/14 ▰ Acer XV282KK

Permalänk
Medlem
Skrivet av PrinceXO:

Off topic men hur fick du tag i ett 5070 ti innan launch?

Ren flax. Igår kväll bad jag en polare om hjälp att köpa kort idag 15.00 vid release. Han kunde tydligen inte somna inatt så klickade nyfiket på länkarna och lyckades köpa ett kort. Betalat och fått orderbekräftelse men man vet ju aldrig med 100% säkerhet.

Permalänk
Nytt bud: 1 827 kr Om du står för frakten eller kan lämna söder om stan
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjenaremann:

1 827 kr Om du står för frakten eller kan lämna söder om stan

Självklart. Jag kommer även in och städar ditt hem, lagar middag och umgås lite med din mamma. Kan du fråga om hon vill ha rött eller vitt vin. Ses snart!

Permalänk
Skrivet av koofoot:

Självklart. Jag kommer även in och städar ditt hem, lagar middag och umgås lite med din mamma. Kan du fråga om hon vill ha rött eller vitt vin. Ses snart!

Jag ber om ursäkt om jag framstod så. Var verkligen inte så jag menade men önskar dig lycka till med budgivningen. Allt bäst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjenaremann:

Jag ber om ursäkt om jag framstod så. Var verkligen inte så jag menade men önskar dig lycka till med budgivningen. Allt bäst!

Inget att be om ursäkt för. Jag garvade faktiskt högt för mig själv. Tänkte att om du också inte är allt för kantig kanske fnissar lite.
All good!

Btw: jag är inte ute efter budgivning eller att tjäna pengar på detta. Jag ville helt ärligt bara ge chansen till någon här innan jag returnerar den och får mina pengar tillbaka. Då har jag ändå betalat för annonsen. Om jag ska betala frakten också så känner jag min mer dum än generös. Jag vill helst inte känna mig dum.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad