Reddit får betalvägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kotan:

Har inte riktigt förstått mig på varför reddit blivit så stort. Är väl kanske att det finns allt där. Men gillar inte alls deras forumstil.

skitbra om man vill kolla resmål i tyskland tex, bara surfa in på tyska reddit och fråga lite. tycker reddit är bra och antalet användbare på plattformen har ju bara växt och växt och växt

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Försåtligt men tråkigt, Reddit kommer aldrig bli sig likt efter detta

Vi behöver ett Bluesky för Reddit

bluesky är riktigt dålig imo

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem

Nackdelen är att reddit försvinner troligtvis även om många kommer betala. Jag vet 2 personer som kommer betala direkt utan att passera gå, de hänger på reddit HELA tiden.
När bolag blir större och "låst" sin kundbas kan de börja ta ut avgifter.

Var det inte swec som ett tag hade ett liknade förslag på tapeten men som det turligt nog inte blev något av? Kanske inte förslag men snarare en fråga vill jag minnas i en undersökning om man skulle kunna tänkas betala för sitt medlemskap i utbyte mot främst digitala saker?
Så ge det 10 år kanske vi alla sitter här och betalar månadsavgift här?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fläskan:

Har hamnat på Reddit ibland när man googlar något och förstår mig inte alls på deras stil och utseende. Får ont i huvudet av att försöka navigera kommentarer och subreddits.

Använd old.reddit.com så är det enklare. Deras nya layout är inget vidare.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D | 64GB G.Skill Trident Z Royal | 7900 XTX | Asrock Nova X870E

Permalänk
Medlem
Skrivet av hockexx:

Använd old.reddit.com så är det enklare. Deras nya layout är inget vidare.

old.reddit är den enda användbara versionen, sedan de tog bort new.reddit som var "mellan-versionen" mellan old och www.

Själv har jag en redirector-tillägg som ändrar alla reddit-länkar till old.reddit

Permalänk
Medlem

Den här tråden fick mig att avinstallera Reddit så en liten vinst för min del åtminstone.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VinterSolen:

old.reddit är den enda användbara versionen, sedan de tog bort new.reddit som var "mellan-versionen" mellan old och www.

Själv har jag en redirector-tillägg som ändrar alla reddit-länkar till old.reddit

Jag kör samma tillägg, även på arbetsdatorn

Visa signatur

Ryzen 9800X3D | 64GB G.Skill Trident Z Royal | 7900 XTX | Asrock Nova X870E