Anmäl dig till Roborock Challenge!

Logga in så att du inte missar något. Om och om igen

Permalänk
Medlem

Logga in så att du inte missar något. Om och om igen

Tjena, la om datorn i veckan och installera nytt windows 10. loggade in med samma microsoft konto jag alltid kört på och alltid funkat men nu så får jag bara upp en ruta där det står "Logga in så att du inte missar något."
Trycker man logga in vill den att jag ska skriva in min PIN kod och när man gör det stängs rutan och en ny lika ruta startas och man ska göra samma om och om igen.
tycker att när man googlar så får man mest upp att man ska gå ur nån microsoft familj grej vilket jag gjort nu men ingen skillnad.
kommer bli galen på det snart då jag tabbas ut ur spel osv.
någon som känner till dethär eller haft liknande?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av pikabo1:

Tjena, la om datorn i veckan och installera nytt windows 10. loggade in med samma microsoft konto jag alltid kört på och alltid funkat men nu så får jag bara upp en ruta där det står "Logga in så att du inte missar något."
Trycker man logga in vill den att jag ska skriva in min PIN kod och när man gör det stängs rutan och en ny lika ruta startas och man ska göra samma om och om igen.
tycker att när man googlar så får man mest upp att man ska gå ur nån microsoft familj grej vilket jag gjort nu men ingen skillnad.
kommer bli galen på det snart då jag tabbas ut ur spel osv.
någon som känner till dethär eller haft liknande?
Mvh

Japp, har flera gånger haft just detta problem på ungarnas datorer som just är kopplade till ett family konto.

Kommer tyvärr inte ihåg hur vi löst det (en gång lyckades vi) annars har vi bara installerat om Windows (går snabbare än att hålla på och söka runt efter lösningar där första 20 man provar inte fungerar

Visa signatur

here we go!