Permalänk

Taurus Pc (2018)

Säljer gammal gamingdator som köptes in från Inet 2018, deras egenbyggda modell Taurus.

Datorn har använts väl till gaming senaste 7 åren och har potentiellt defekt RAM. Rekommenderar inte att köpa för att spela på utan snarare rusta upp eller meka på.

Gpu: Asus GTX 1070
Cpu: Ryzen 1600, stockkylare
Moderkort: Prime B350 - Plus
PSU: 500W
Lagring: Samsung 256gb + 512gb SSD
RAM: Corsair 16GB (2x8) 3000 MHz. Potentiellt defekt.
Chassi: Taurus, Inets egna

Kan skickas eller hämtas i Linköping.

Kom gärna med prisförslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Entusiast

1300 kr + upphämtning när det önskas.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast

1500 + upphämtning

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast

1700 + upphämtning

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast

1800 + upphämtning om säljaren värderar det högre.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av maddush:

Ledande bud är 2000 + frakt vilket jag är helt okej med att sälja den för. Låter annonsen vara öppen över helgen ifall fler bud kommer in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JordanSerrander:

Ledande bud är 2000 + frakt vilket jag är helt okej med att sälja den för. Låter annonsen vara öppen över helgen ifall fler bud kommer in.

Ok hinner jag hitta nått annat under så pass lång tid så får jag hoppas av
Lite väl lång slut tid kanske
Men de är helt upp till dig 😉

Permalänk
Skrivet av maddush:

Ok hinner jag hitta nått annat under så pass lång tid så får jag hoppas av
Lite väl lång slut tid kanske
Men de är helt upp till dig 😉

Ska hålla regelbunden kolla på annonsen. Skulle inga bud kommer in under morgondagen så stänger jag det troligen tidigare 😄

Permalänk
Medlem
Skrivet av JordanSerrander:

Ska hålla regelbunden kolla på annonsen. Skulle inga bud kommer in under morgondagen så stänger jag det troligen tidigare 😄

Backar mina bud
Sorry , blev nått annat istället

Permalänk

Annonsen är avslutad