Läsplatta köpes i eller nära Stockholm!

Permalänk
Medlem

Läsplatta köpes i eller nära Stockholm!

Halloj Sweclockers!

Tänkte införskaffa mig en läsplatta och vill kolla vad begagnatmarknaden har innan jag köper nytt. Om jag fick önska mig är det något i stil med Kobo Clara BW eller Kobo Clara Colour jag letar efter - lite mindre platta, gärna utanför Amazons ekosystem. Men jag överväger alla alternativ!

Hör av er via PM om ni har något intressant liggandes - hämtar gärna i eller kring Stockholm under veckan, men om du kan skicka så att den är här innan lördag kan det också gå. Smidig affär utlovas, jag har köpt och sålt mycket på Sweclockers tidigare. Vi hörs!

Linnar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har eventuellt en Libra Color som är ett par månader gammal att sälja, ska fundera lite på det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Har eventuellt en Libra Color som är ett par månader gammal att sälja, ska fundera lite på det!

Låter lovande, hör av dig så snart du funderat klart

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Låter lovande, hör av dig så snart du funderat klart

Kan tänka mig att släppa den för runt 2k. Södra ett PM om det är intressant:)

Permalänk
Medlem

Hej! Har en helt ny Rakuten Kobo Libra men med Android - Se den gamla annonsen här: https://www.sweclockers.com/marknad/224921-ny-vattenresistent...

Begär 1700:- för den. Hämtas då i slutet av mars på Liljeholmskajen, alt skickar jag den per post och står då för frakten.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |