Inet - Stora nyheter i kundklubben

Permalänk
Skrivet av Inet:

Tjenare,

Vi arbetar på en fix just nu
För just Hoarder så är det dessa som gäller:
<Uppladdad bildlänk>

Tackar!

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem

Tänkte bara höra mig för. Jag har ju handlat av er mycket förr med bland annat sweclockers fri frakt kod osv. Får sweclockers medlemmar några fördelar idag? Eller är det ett rent bonussystem hos inet idag?

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS RX 7900 XTX TUF||
Sekundär system: Asus ROG STRIX B760-I, Intel i5 12600k, 32GB DDR5 5600MHz, Asrock Intel B580||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||

Permalänk
Inet
Skrivet av Vivace:

Tänkte bara höra mig för. Jag har ju handlat av er mycket förr med bland annat sweclockers fri frakt kod osv. Får sweclockers medlemmar några fördelar idag? Eller är det ett rent bonussystem hos inet idag?

Som Sweclockers-medlem får man fri frakt på alla frakt alternativ just nu. Vanliga medlemmar får endast ett fritt frakt alternativ.
Utöver det ligger samtliga bonusar i vår kundklubb numera
Du kan läsa och se förmånerna här -> #20677686

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Som Sweclockers-medlem får man fri frakt på alla frakt alternativ just nu. Vanliga medlemmar får endast ett fritt frakt alternativ.

Hur kopplar man sitt konto till inet?

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS RX 7900 XTX TUF||
Sekundär system: Asus ROG STRIX B760-I, Intel i5 12600k, 32GB DDR5 5600MHz, Asrock Intel B580||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||

Permalänk
Inet
Skrivet av Vivace:

Hur kopplar man sitt konto till inet?

Det är inget som går att göra längre tyvärr, det är en "legacy" grej.
Om man vill ha fri frakt nu är det guldnivå som gäller i vår kundklubb.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Ska man få födelsedagspresent på.mejl eller hur funkar den?
Jag upplever att jag inte fått någon notis men jag kan ju förstås ha missat det, fyllde år i slutet av feb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Då är det som jag trodde, att det är en skillnad på att vara Sweclockers medlem vs inte på frakt valen

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Inet
Skrivet av betan:

Ska man få födelsedagspresent på.mejl eller hur funkar den?
Jag upplever att jag inte fått någon notis men jag kan ju förstås ha missat det, fyllde år i slutet av feb.

Den dyker upp under din profil på -> https://www.inet.se/oversikt
Dock måste du ha ikryssat Kundklubben under din profil.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Den dyker upp under din profil på -> https://www.inet.se/oversikt
Dock måste du ha ikryssat Kundklubben under din profil.

Då måste jag ha missat den eller fyllt i fel födelsedag antar jag 😞

Permalänk
Medlem

@Inet grymt med uppdateringen som visar individuella framsteg för varje achievement!

Jag undrar också varför jag inte har fått RGB. Jag saknar Nvidia enligt framstegen, men jag har köpt kort ur både 1xxx serien och 3xxx serien av er, borde det inte vara check på den då?

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Inet
Skrivet av shugge:

@Inet grymt med uppdateringen som visar individuella framsteg för varje achievement!

Jag undrar också varför jag inte har fått RGB. Jag saknar Nvidia enligt framstegen, men jag har köpt kort ur både 1xxx serien och 3xxx serien av er, borde det inte vara check på den då?

Ska vara löst nu

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Ska vara löst nu

Inte vad jag kan se 😅

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Det är inget som går att göra längre tyvärr, det är en "legacy" grej.
Om man vill ha fri frakt nu är det guldnivå som gäller i vår kundklubb.

Jag var helt säker på att jag hade kopplat mitt Sweclockers-konto till mitt Inet-konto, men jag har inte fått achievmenten för det. Går det att kolla om något blivit fel där?

Jag har också många gammla ordrar som inte räknas mot achievments. Är det avsiktligt, eller kan man få det fixat?

Permalänk
Inet
Skrivet av DevilsDad:

Jag var helt säker på att jag hade kopplat mitt Sweclockers-konto till mitt Inet-konto, men jag har inte fått achievmenten för det. Går det att kolla om något blivit fel där?

Jag har också många gammla ordrar som inte räknas mot achievments. Är det avsiktligt, eller kan man få det fixat?

Om du skickar ett meddelande med din email-adress (som är kopplat till ditt Inet-konto) så kikar jag på det

Visa signatur

Instagram