GHOST S1 - Liten speldator med 4070

Permalänk
Medlem

GHOST S1 - Liten speldator med 4070

Hej,

Jag vill kolla intresset och tar emot budgivning på min egenbyggda Ghost S1. Det är en "small form factor-PC" med en rad nya komponenter i sig.

För cirka en månad sedan böt jag moderkort, processor (samt kylare) och RAM-minnen. Kvitto och garanti finns på dessa från Proshop och Webhallen.

Det som finns i datorn:

Chassi: Ghos S1 (tror det är version 2)
PSU: Corsair SF 600
Moderkort: ASRock A620I LIGHTNING WIFI
CPU: AMD Ryzen 5 7600 / 6 Cores / 12 Threads / 3.8 Ghz
CPU-Kylare: Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition
GPU: GeForce RTX 4070
RAM: Kingston Fury Beast Black 32GB (2x16GB)
Hårddisk 1: Samsung SSD 970 EVO Plus - 1TB
Hårddisk 2: Western Digital SSD - 500GB

Skulle också vilja bli av med en datorskärm (GIGABYTE M27Q 27 inch, KVM, Gaming Monitor QHD (2560 x 1440) 170 Hz, Black). Den köptes i oktober 2024.

Allting är i absolut toppskick och väl omhändertaget, och kvitto/garanti finns på de nya delarna samt för skärmen.

Någon som är intresserad?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena, är det rev.1 med BGR pixellayout eller rev.2 med RGB layout? Finns fot? Har nämligen en rev.2 själv, skulle vara schysst att komplettera med en till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flaco:

Tjena, är det rev.1 med BGR pixellayout eller rev.2 med RGB layout? Finns fot? Har nämligen en rev.2 själv, skulle vara schysst att komplettera med en till.

Tja! Helt ärligt vet jag inte. Jag har inte kvar kartongen så jag kan kolla :(. Fötter finns, men det är bara "gummi-cirklar" som är ditskruvade under chassit.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 000 kr Inkl de gamla komponenterna + frakt. Kan ev. hämta under vissa helger.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr Datorn exkl gamla delar, kan hämta närsom om det är intressant
Permalänk
Nytt bud: 6 000 kr Hej, jag är en student som nyligen kommit in på universitetet och behöver en dator. Men som student är det tight om pengar, då jag bor själv. Undrar om det möjligtvis finns en chans att köpa datorn inklusive skärmen för 6000?
Permalänk
Medlem

Uppdatering: De gamla komponenterna är sålda.

Tar fortsatt emot bud!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 000 kr Uppdaterar mitt bud efter att de gamla delarna är sålda
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 500 kr Eventuellt intresserad av skärm med
Permalänk
Medlem

Lyckas inte ta bort mitt meddelande. Personen som ska ha datorn behövde visst glas & rgb. Ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 500 kr Dator & Skärm + Frakt. Har dubbelkollat med 15 åringen, ber om ursäkt för velandet.
Permalänk
Medlem
Skrivet av K W:

10 500 kr Dator & Skärm + Frakt. Har dubbelkollat med 15 åringen, ber om ursäkt för velandet.

Ingen fara haha!

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering:Skulle gärna föredra att få datorn upphämtad i Örebro-området, då det är en del små kartonger som är "roddiga" att skicka.

Permalänk

Vad är det för märke på grafikkortet och när är det inköpt?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 500 kr Dator + Skärm. Kan hämta
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 11 000 kr Dator + Skärm
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 750 kr Dator + Skärm. Kan hämta när det passar
Permalänk
Medlem

Tror jag stänger tråden imorgon eftermiddag/kväll då jag fått bra respons, både här och i meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

Vad är det för märke på grafikkortet och när är det inköpt?

Helt ärligt är jag inte hundra, har inte kartongen här. Men, jag tror att det är ett Asus.

I början av 2024.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad