Ålder på er som spelar

Permalänk
Hedersmedlem

51. Återupplever just nu 2005-2006 i World of Warcraft Classic Anniversary. Är fortfarande med i samma klan, även om jag inte tror att det är någon med nu som också var med då. Spelar nästan varje dag just nu. Frekvensen kan variera lite. Nu när vädret börjar bli bättre blir det mindre spelande.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

35, spelade väldigt mycket mellan 9-20. Sen mer sporadiska perioder. Men nu sen ett år har ja uppgraderat pcn har ja kommit in i det igen! Bidrar väl att man fått en unge. Blir mindre utekvällar o dyl, har kommit ikapp de AAA spel ja missat under åren. Men hittar fler o fler spännande upplevelser i aa tieren! Spelar uteslutande storydrivet singleplayer nu för tiden.
Började med ärvt Snes o n64. Sen blev de pc i tonåren. Jobbade på internet cafe på helgerna i högstadiet o gymnasiet, gnuggades fasliga timmar bf2 o 3. Haha de timmarna kommer man aldrig få tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smedone:

35, spelade väldigt mycket mellan 9-20. Sen mer sporadiska perioder. Men nu sen ett år har ja uppgraderat pcn har ja kommit in i det igen! Bidrar väl att man fått en unge. Blir mindre utekvällar o dyl, har kommit ikapp de AAA spel ja missat under åren. Men hittar fler o fler spännande upplevelser i aa tieren! Spelar uteslutande storydrivet singleplayer nu för tiden.
Började med ärvt Snes o n64. Sen blev de pc i tonåren. Jobbade på internet cafe på helgerna i högstadiet o gymnasiet, gnuggades fasliga timmar bf2 o 3. Haha de timmarna kommer man aldrig få tillbaka!

Haha äsch! Välinvesterade timmar! Ja jag gillar verkligen också att sjunka in i en bra singleplayer kampanj. I synnerhet just de mörka höst/vinterkvällarna. Jo BF3 har man också plöjt en hel del för längesen

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | AMD Ryzen 9 5900x | PNY RTX 4080 Verto 16GB | Corsair Vengeance 32GB LPX 3600Mhz | ASUS B550-F Gaming ROG STRIX | Noctua NH-U12S | Seasonic Focus GX-750W Gold ATX 3.0| LG 34GN850 Ultrawide 34" 144Hz

Permalänk

59
Fastnade för pc gaming med Wolf 3d, på nån 386á på 90 talet, sen gick det snabbt med alla FPS´s, Doom, Quake, Q2, Q3, Unreal Tournament, etc
Köpte en IBM 386, och märkte snart att det inte var så lätt att uppgradera, så sen dess vart det egna ATX byggen.
Var med i en Quakeclan på 90 talet QQC, som lirade mot många även dåtidens bästa Quakeclaner "Swedish chefs" och "Clan Nine", det var fina tider, alltid lirat lite från o till och uppgraderat datorn vartefter, lite CS2 och Quake ibland.
Gick ju från HPW till LPB via uppkopplingen, ni som vet vet..:)
Nu är jag up to date med Z890 och RTX5080, here we go again,
Skåål 🍺

Visa signatur

|Fractal Define 7 TG|Intel Ultra 7 265KF|Gigabyte Z890|Astral RTX 5080|RM1000X ATX 3.1|Odyssey G70D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av dorian1:

Haha äsch! Välinvesterade timmar! Ja jag gillar verkligen också att sjunka in i en bra singleplayer kampanj. I synnerhet just de mörka höst/vinterkvällarna. Jo BF3 har man också plöjt en hel del för längesen

Verkligen! Hade en fantastiskt två veckors period med alan wake 2! Va de första ja spelade på mitt 4070tiS va ett skapligt lyft från ett 4060 🤣! Men måste säga att Atomfall tajmade vårkänslorna otroligt bra de senaste! Hoppas nu att clair obscure lever upp till hajpen så borde ja klara mig till semestern 😇 har försökt sätta i system att ha ett nytt"main" spel som ja varvar med någon gamla goding eller nåt från steam sale (har oväntat skoj i dying light 2! Pajjigt men skoj!) Med en sim eller stragi som backup 😎.

Permalänk
Medlem

Spelar främst single player för att varva ned efter jobbet. Tidigare spelade jag mycket Battlefield, CS och andra FPS men nu blir det främst CIV 6 och Red Dead Redemption 2.

30 år.

Visa signatur

Utan spaning, ingen aning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smedone:

Hur många handgranater kastade du på Strike at Karkand?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smedone:

Verkligen! Hade en fantastiskt två veckors period med alan wake 2! Va de första ja spelade på mitt 4070tiS va ett skapligt lyft från ett 4060 🤣! Men måste säga att Atomfall tajmade vårkänslorna otroligt bra de senaste! Hoppas nu att clair obscure lever upp till hajpen så borde ja klara mig till semestern 😇 har försökt sätta i system att ha ett nytt"main" spel som ja varvar med någon gamla goding eller nåt från steam sale (har oväntat skoj i dying light 2! Pajjigt men skoj!) Med en sim eller stragi som backup 😎.

Härligt! Ja Alan Wake 2 var mysigt! Det spenderade jag en hel del tid på samt alla DLC Ja precis! Jag gillar också att ha ett main spel som man sjunker in i och sen ha lite annat vid sidan som är mer underhållande. Just nu kör jag Assasins Creed Shadows men också skaffat Last Of Us Part 2...fan...två st main spel nu men har mkt gott att se fram emot

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | AMD Ryzen 9 5900x | PNY RTX 4080 Verto 16GB | Corsair Vengeance 32GB LPX 3600Mhz | ASUS B550-F Gaming ROG STRIX | Noctua NH-U12S | Seasonic Focus GX-750W Gold ATX 3.0| LG 34GN850 Ultrawide 34" 144Hz

Permalänk
Medlem

64 blir 65 i höst.
Kommer spela tills jag ramlar av pinn.
Har spelat större delen av mitt liv så ser ingen anledning till att lägga av.
Har definitivt kvar mitt barnasinne än, Man ska ha få ha roligt även om man är gammal.

Permalänk
Medlem

37 bast här och är en gammal cs-räv. Har väl iaf sänkt 10000 timmar totalt över flera cs-versioner från 1.3 till nu cs2.

Problemet är väl att man tror man ska vara lika bra som när man "toppade" (aldrig dragit in några pengar dock) men det är helt omöjligt. Jag är fortfarande level 10 på faceit men får duktigt med spö av dom som har riktigt hög elo på den nivån och jag har fan lite svårt att acceptera det ibland haha.

För mig har spelande alltid varit tävlingsinriktad, jag vill vinna över någon annan eller iaf försöka vinna. Har köpt flera single player-spel men orkar aldrig fortsätta men jag kanske börjar närma mig det stadiet snart, att se spelande mer som avkoppling och inte något hetsigt.

Jag har börjat snegla på en switch 2, får se om det blir något köp!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Hej Bullen! Jag är en grabb på 44 jordsnurr som spelar något i princip varje dag. Just nu Spelar jag Monster Hunter Wilds på en skärm och kollar SM-Semin i hockey på den andra. Den dagen jag inte spelar längre har något inom mig dött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IB:

Hur många handgranater kastade du på Strike at Karkand?

Haha jösses vilka minnen!!! "Dödens korridor" kommer ihåg nåt game där ja lyckades snipea en snubbe precis när han skulle kasta. Vilket utlöste en massiv kedjereaktion av teamkills! Hehe började klia i fingrarna! Undra hur många man hade kunnat få ihop till en sweclockers bf3 server🤔

Permalänk
Medlem

60+ har spelat sedan Pong tv spel kom och har hunnit vara med på
hela utvecklingen av spel och internet.

Idag spelar jag mest BF4 och en del simracing.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smedone:

Haha jösses vilka minnen!!! "Dödens korridor" kommer ihåg nåt game där ja lyckades snipea en snubbe precis när han skulle kasta. Vilket utlöste en massiv kedjereaktion av teamkills! Hehe började klia i fingrarna! Undra hur många man hade kunnat få ihop till en sweclockers bf3 server🤔

Haha! Underbart! Synd att du inte hade FRAPS igång och spelade in det...

Här är lite nostalgi för alla oss som minns!

Visa signatur