Anmäl dig till Roborock Challenge!

Gammal ledsen Intel® NUC Kit D54250WYK söker nytt hem

Permalänk
Medlem

Gammal ledsen Intel® NUC Kit D54250WYK söker nytt hem

Har en Intel® NUC Kit D54250WYK som söker nytt hem.

Köpte den här via SweC då den var monterad i ett fläktlös chassi som jag ville ha till ett annat projekt. Originalchassit kom med i köpet och där i är den monterad nu.

Snurrar på fint men inget direkt kraftmonster. Som alla Nuc (iaf jag har ägt) så låter fläkten. Har en extra fläkt här hemma som kan skickas med men tror inte det gör någon skillnad att byta dom.

Intel® Core™ i5-4250U, 1.30 GHz/2.60 GHz, 2 kärnor/4 trådar.
Kingstone 8GB DDR3 PC3-12800 DDR3L 1600MHz.
Samsung SSD 840 EVO 250GB.
Mini-DP -> HDMI-adapter och givetvis PSU skickas med.

Har ingen aning om vad den är värd eller för den delen om den ens är värd något.

Bud från 1:- men kan även tänkas att delbytas mot en HDD på minst 4TB och då skjuter jag givetvis till pengar från min sida.

Lånad bild men kan skicka riktiga bilder om det efterfrågas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 220 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr 300+frakt
Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 400 kr + frakt
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Sorry för dålig uppdatering men hur som, tänkte att vi kan låta annonsen vara öppen till 16-tiden i morgon så kan vi förhoppningsvis fixa iväg allt under söndagen om den behöver skickas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

Har en Intel® NUC Kit D54250WYK som söker nytt hem.

Köpte den här via SweC då den var monterad i ett fläktlös chassi som jag ville ha till ett annat projekt. Originalchassit kom med i köpet och där i är den monterad nu.

Snurrar på fint men inget direkt kraftmonster. Som alla Nuc (iaf jag har ägt) så låter fläkten. Har en extra fläkt här hemma som kan skickas med men tror inte det gör någon skillnad att byta dom.

Intel® Core™ i5-4250U, 1.30 GHz/2.60 GHz, 2 kärnor/4 trådar.
Kingstone 8GB DDR3 PC3-12800 DDR3L 1600MHz.
Samsung SSD 840 EVO 250GB.
Mini-DP -> HDMI-adapter och givetvis PSU skickas med.

Har ingen aning om vad den är värd eller för den delen om den ens är värd något.

Bud från 1:- men kan även tänkas att delbytas mot en HDD på minst 4TB och då skjuter jag givetvis till pengar från min sida.

Lånad bild men kan skicka riktiga bilder om det efterfrågas.

Läs hela annonsen här

Byte mot en WD Blue 4TB, inga pengar emellan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godbrain:

Byte mot en WD Blue 4TB, inga pengar emellan?

Kan vara intressant beroende på vad det är för formfaktor på den, om den måste skickas samt givetvis om SMART är OK.

Ger det kvällen för oss att reda innan jag kollar om tidigare lagda bud gäller.

Permalänk
Medlem

Det är en 3.5", modellbeteckning är WD40EZRZ. Den har tidigare varit monterad i ett externt diskchassie för backup, men har inte varit använt på länge.

Kopplat in den för att kolla funktion, allt ok. S.M.A.R.T rapporterar inga felaktiga/re-allokerade sektorer eller några andra konstigheter.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad