Finalmouse ULX Prophecy - Tfue - Small

Permalänk
Medlem

Finalmouse ULX Prophecy - Tfue - Small

Fick tag på en ULX när Maxgaming fick in dem och köpte en av ren impuls men ångrar mig nu. Undrar om det är någon annan som vill ha den, annars åker den tillbaka till Maxgaming.

Använd i ca 16h så i nyskick fortfarande.

Finns i centrala Göteborg eller kan skickas mot förskottsbetalning.

Priset är samma som jag betalade: 1899:- + ev frakt.

Jag säljer till vem jag vill, när, var, hur och allt det där.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad av den men kör en asus rog harp ace aim lab mus som passar min hand ganska bra. Men undrar då hur skön är det att använda denna. Den är mindre men har aldrig testat någon mindre mus och behöver någon som har stora händer att säga sitt.

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

Är intresserad av den men kör en asus rog harp ace aim lab mus som passar min hand ganska bra. Men undrar då hur skön är det att använda denna. Den är mindre men har aldrig testat någon mindre mus och behöver någon som har stora händer att säga sitt.

Jag har ganska små händer därav den lilla storleken och kör palm grip (tror jag). Jag tror jag såg en video från någon som hade normalstora (?) händer och sa att de föredrog den lilla för fingertip grip. Så beror väl på vad för grip du använder, det är tyvärr allt jag kan bidra med.

Permalänk
Medlem

Tack för svaret. Ska kolla och se om man jag kan hitta lite videor då. I vad för färgkombinationer har du kört denna musen med. Har ett vitt setup själv och vet ej hur snyggt det skulle se ut då?

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem

Haha, du frågar fel person när det kommer till färg. Jag har det mesta svart men brukar inte lägga så mycket tankar på färgen på min setup. Jag tyckte inte det var några konstigheter med svart i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

https://www.eloshapes.com/mouse/compare?p=asus-rog-harpe-ace-...

här har du en hemsida där du iaf kan få en känsla ifall musen är större eller mindre jämfört med vad du har nu.

Permalänk
Medlem

Tack ändå. Kanske slår till på denna men vet ej om det skulle passa men slänger annars iväg ett bud på denna musen om det blir aktuellt att köpa en ny mus. Ha det så bra. Mvh Lukas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

Tack ändå. Kanske slår till på denna men vet ej om det skulle passa men slänger annars iväg ett bud på denna musen om det blir aktuellt att köpa en ny mus. Ha det så bra. Mvh Lukas

här är rätt (missa att du inte hade mini)

https://www.eloshapes.com/mouse/compare?p=finalmouse-ulx-prop...

Permalänk
Medlem
Skrivet av willberj:

Oj tack för hemsidan som jämför de två olika mössen. Visste ej att detta fanns och är tacksam för detta. Ska nu bara leta upp vad andra personer säger om denna musen med sina större händer. Gillar musen jag har i dagsläget mycket för den passar bra i handen. Så vet ej om denna kommer passa lika bra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

Tack för svaret. Ska kolla och se om man jag kan hitta lite videor då. I vad för färgkombinationer har du kört denna musen med. Har ett vitt setup själv och vet ej hur snyggt det skulle se ut då?

Jag försöker vara positiv på forumet och därav så skriver jag enbart angående saker som jag kan stå för min positivitet. När jag såg ditt meddelande så tänkte jag mig hur det skulle se ut och jag tänker att det skulle inte bara "fungera" utan snarare så borde det rent utsagt vara snyggt med tanke på att både mörkblå och guld passar perfekt till vitt.

De arabiska bokstäverna gör också att den ser mycket mindre "generic gaming" ut, än vad den hade gjort med bokstäver från det Latinska alfabetet!

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Tackar för all hjälp och så snälla ni är för att hjälpa andra i nöd. Köpte min mus för inte så länge sedan så vet ej om jag ska slå till på just denna för den är en bit mindre. Men tack för ditt meddelande Jonhed. Skulle säkert se snyggt ut men har aldrig använt men mindre mus än vad jag använder nu. Så vet ej om jag kommer gilla den eller inte.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Jag försöker vara positiv på forumet och därav så skriver jag enbart angående saker som jag kan stå för min positivitet. När jag såg ditt meddelande så tänkte jag mig hur det skulle se ut och jag tänker att det skulle inte bara "fungera" utan snarare så borde det rent utsagt vara snyggt med tanke på att både mörkblå och guld passar perfekt till vitt.

De arabiska bokstäverna gör också att den ser mycket mindre "generic gaming" ut, än vad den hade gjort med bokstäver från det Latinska alfabetet!

Tack för detta positiva svaret. Men frågan är hur bra kommer jag gilla musen. Vill inte riktigt att 1,8 tusen ska gå åt pipan bara för att jag inte gillade musen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

Tack för detta positiva svaret. Men frågan är hur bra kommer jag gilla musen. Vill inte riktigt att 1,8 tusen ska gå åt pipan bara för att jag inte gillade musen

Det behöver du inte va rädd för, passar den inte så är det bara att sälja för samma pris, borde inte vara några som helst problem, eller så gör du som jag, samlar på dom stället 😂😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Det behöver du inte va rädd för, passar den inte så är det bara att sälja för samma pris, borde inte vara några som helst problem, eller så gör du som jag, samlar på dom stället 😂😂

Jag tror att det här stämmer faktiskt! Om inte nu så iallafall om ett år eller två så kan man gissningsvis sälja den för samma pris igen.

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Ja det är ju sant. Man kan ju göra det. Men tack för alla svar och ska fundera på om jag ska köpa musen eller ej

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad