Ryzen 5 7600X, A750GL, RM750x, tangentbord och möss
Säljer av lite grejer som jag har liggandes hemma efter spontanköp och uppgraderingar.
Datorkomponenter
Ryzen 5 7600X - Pris: 1790kr
Spontanköp från ett av Inets livestreams. Funderar på att uppgradera till AM5 men är tveksam på om jag ska gå för en starkare processor eller inte. Köptes för 1790kr och har någon dag eller två kvar av öppet köp så jag kollar här ifall någon är sugen på en för samma pris annars åker den tillbaka till Inet.
MSI MAG A750GL PCIE5 750W - Bud från 750kr
Sitter installerad i burken för tillfället men funderar på att gå över till ett SFX nätagg för att underlätta kabeldragningen. Kommer komplett med alla kablar men har inte kartongen eller kvittot.
Corsair RM750X 750W v2 - Bud från 500kr
Komplett med alla kablar men ingen kartong eller kvitto till detta nätaggregat heller.
Möss
SteelSeries Prime Wireless - Bud från 300kr
Spontanköp som användes i max 1h. Kommer komplett i originalkartong och med kvittot.
Xtrfy MZ1 RGB Wireless - Bud från 300kr
Samma här: Spontanköp som användes i max 1h. Kommer komplett i originalkartong och med kvittot.
Glorious Model O Wireless Svart - Bud från 300kr
Fint skick. Kommer med alla tillbehör men inte kartong och kvitto.
Tangentbord
Intressekoll: Keychron K3 Max Wireless Hot-Swap Gateron Low Profile Red - Bud från 800kr
Knappt använt tangentbord i väldigt bra skick. Ingen originalkartong och utan kvitto. Kommer med alla tillbehör förutom den extra orangea enter-tangenten.
Intressekoll: Logitech G915 TKL Tactile Vit - Bud från 900kr
Inköpt i januari och har använts sedan dess. Fint skick och kommer komplett med alla tillbehör inklusive kartong och kvittot.
Har inte bestämt mig ifall dessa två tangentbord kommer att säljas så för tillfället är det endast en intressekoll. Ifall det blir försäljning så kommer endast en av dem att säljas.
Apple Magic Keyboard Svart - Bud från 400kr
Har några enstaka skavanker i hörnen men annars i fint skick. Endast tangentbord utan några tillbehör.
Köpes/byten
AM5 mITX-moderkort
SFX-nätaggregat
Byten mot ovanstående kan vara av intresse. Vid byte så föredras möte men kan tänka mig ett byte via frakt ifall flertalet tidigare goda referenser finns.
Vill man buda under utgångspriserna så får man gärna göra det men för tillfället har jag inga planera på att sälja för under de utsatta priserna. Det hade varit tacksamt om ni budade på grejerna enskilt för att det ska vara lättare för mig och de andra budgivarna att hänga med
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill, hur jag vill o.s.v.