Skicka beställning till en annan adress än min egen.

Permalänk
Medlem

Skicka beställning till en annan adress än min egen.

Inte säker på att detta är rätt ställe, ber i så fall om ursäkt.

Jag ska skicka födelsepresenter.

För att slippa att först få grejen, sedan packa om den och skicka den igen till mottagaren, skrev jag mottagarens adress.

Nu funderar jag på om det kan bli problem när de ska hämta ut varan.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Du har väl skrivit deras namn och kontaktinfo?

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Larsp777:

Inte säker på att detta är rätt ställe, ber i så fall om ursäkt.

Jag ska skicka födelsepresenter.

För att slippa att först få grejen, sedan packa om den och skicka den igen till mottagaren, skrev jag mottagarens adress.

Nu funderar jag på om det kan bli problem när de ska hämta ut varan.

Om du har skrivit det i ditt namn får du nog lösa det genom att identifiera dig med BankID sen ge dom qr koden. Annars har dom problem

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

sålänge namn och adress stämmer så ska du kunna beställa och skicka till någon annan.

dock om du blandat info så kan det bli problem.
aka ditt namn men adressen till den du vill ska ha paketet.

allt från att du måste ta ut paketet till att paketet inte hittar fram alls och retureras till avsändaren.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Man kan ange ge sig själv och skicka till annan ort, jag identifierade mig med bank id och screenshota sen är koden och gav den till mottagaren på annan ort, var inga problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Du har väl skrivit deras namn och kontaktinfo?

Jo, det har jag. Tänkte på identifikation.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Om du har skrivit det i ditt namn får du nog lösa det genom att identifiera dig med BankID sen ge dom qr koden. Annars har dom problem

Ok, det låter bra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweckid:

Man kan ange ge sig själv och skicka till annan ort, jag identifierade mig med bank id och screenshota sen är koden och gav den till mottagaren på annan ort, var inga problem

Ok, tror jag gav deras namn. Bra att veta ändå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skriv mottagarens namn, telefonnummer och adress.

Gör det flera gånger per år utan problem

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Skriv mottagarens namn, telefonnummer och adress.

Gör det flera gånger per år utan problem

Ok, tack!

Visa signatur