RTX PNY 3090 24 GB Säljes / Bytes

Permalänk
Avstängd

RTX PNY 3090 24 GB Säljes / Bytes

Som rubriken lyder, går i tankarna av att antingen nedgradera eller sälja av kortet, vid byte kan jag tänka mig göra det emot ett lite ”sämre” kort + pengar emellan, helst ett Nvidia kort men amd funkar också, kom med förslag. Kan vara intressant med ett byte beroende på vad du har för kort samt pris idén på ditt kort 😊
Annars säljer jag bara av kortet och letar efter något som passar mig därefter!

Men men, vi kör på en budgivning som startar på 5000kr -
Köp nu pris är 8000kr

Håller mig rätten till att sälja till vem jag vill, när jag vill, oavsett bud, t.ex. om jag får ett bytes förslag etc eller behålla kortet om jag ej känner mig nöjd med något bud.

Kortet finns i Stockholm & jag kan mötas upp lite vart som helst i hela stor stan. Kan köra hem till dig med kortet ( Inom Stockholm ) emot ersättning.
Betalning sker via Swish.

Upphämtning / mötas upp prioriteras och föredras men kortet kan även fraktas emot förskott + att du ( Köpare ) står för frakten.
Originalboxen finns ej kvar!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar Rtx 3070 Rog Strix + 2300kr.
(köpte den nyss på Swec för 2700, så blir värde på bud typ 5000kr antar jag). Frakt behövs. Egentligen vill jag inte ha starkare kort men ifall du inte får bättre bud blir det en prisvärd uppgradering jag inte kan neka 😂

Permalänk
Medlem

Nu vill jag inte trasha denna tråd, men jag upplever Sweklockers som ett transparent ställe där man kan sälja grejer utan att känna sig blåst. Om detta strider mot Sweklockers regler så får Mod gärna ta bort detta inlägg.

Karam511, är detta det kort som jag trada mot mitt Evga 3070 + pengar för några veckor sedan? Ett kort som jag aldrig fick och som blev trasigt när du tog ur det ur datorn? Om det inte är det kortet och du haft flera kort av samma modell, varför skickade du inte detta kortet istället?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mehkr:

Nu vill jag inte trasha denna tråd, men jag upplever Sweklockers som ett transparent ställe där man kan sälja grejer utan att känna sig blåst. Om detta strider mot Sweklockers regler så får Mod gärna ta bort detta inlägg.

Karam511, är detta det kort som jag trada mot mitt Evga 3070 + pengar för några veckor sedan? Ett kort som jag aldrig fick och som blev trasigt när du tog ur det ur datorn? Om det inte är det kortet och du haft flera kort av samma modell, varför skickade du inte detta kortet istället?

Det är exakt samma modell som jag fick byta. Den fick jag efter att den andra som inte fungerade fick bytas bort. Därav kontaktade jag dig direkt när det hände och erbjöd dig pengarna tillbaks direkt vilket du fick Sedan kontaktade jag dig men du sa att du hade köpt ett annat redan på tradera om jag minns rätt 🙂

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mehkr:

Sen vad det en bra affär, så att någon skulle känna sig blåst vet jag inte riktigt om? Speciellt för min del.

Permalänk
Medlem

Okej, om jag förstår dig rätt så fick du byta bort det kortet som var trasigt mot ett likadant som fungerade eller hur menar du? Jag säger inte att du har blåst mig. Däremot skickade jag mitt 3070 och pengar och efter ca en vecka så fick jag inget grafikkort och dessutom hade du sålt mitt 3070 då det inte fick plats i ditt chassit. Det slutade att jag fick marknadsvärdet av mitt 3070 tillbaka samt mellanskillnaden så jag fick leta annat kort och lösa det själv. Jag kände bara att jag lär kolla av läget eftersom du nu säljer exakt samma modell nån vecka senare!

Permalänk
Avstängd

Yes det stämmer.

Jag erbjöd dig att betala tillbaks antingen 3000kr som du hade betalat + att jag kunde köpa ett EVGA 3070 kort likadan som din i samma skick. Eller 6000kr och du sa att du ville ha 6000kr istället, vilket du fick direkt…

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rwkk:

Budar Rtx 3070 Rog Strix + 2300kr.
(köpte den nyss på Swec för 2700, så blir värde på bud typ 5000kr antar jag). Frakt behövs. Egentligen vill jag inte ha starkare kort men ifall du inte får bättre bud blir det en prisvärd uppgradering jag inte kan neka 😂

Tack men jag avvaktar. Har fått lite bättre bud via PM än så länge. Har ej stress med att bli av med den.

Permalänk
Medlem

Okej förstår! Det stämmer att jag fick pengarna tillbaka. Tack då har jag fått svar på mina frågor. Lycka till med din försäljning!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mehkr:

Okej förstår! Det stämmer att jag fick pengarna tillbaka. Tack då har jag fått svar på mina frågor. Lycka till med din försäljning!

Ajjemen, 👍🏼🙂
Tack!

Permalänk
Medlem

Är ett 4060 av intresse eller är det för klent?

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kniven:

Är ett 4060 av intresse eller är det för klent?

Inte intresserad av vanliga 4060 tyvärr. Kanske om det var ett 4060 Ti 😀

Permalänk
Medlem

5k hämtar

Permalänk
Medlem

6k hämtar

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

6500, hämtar

Permalänk
Avstängd

Alla bud är noterade! Avvaktar ett litet tag till 😊

Permalänk
Medlem

Jag har ett 2080super och kan lägga lite emellan, bollar gärna. Bor i Stockholm.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mesosaaa:

Jag har ett 2080super och kan lägga lite emellan, bollar gärna. Bor i Stockholm.

Noterat 👍🏼

Permalänk
Medlem

7000 hämtar i Sthlm

Permalänk
Medlem

7200 hämtar

Permalänk

4060 Ti EAGLE OC 8G + ~2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePenguinzSquad:

4060 Ti EAGLE OC 8G + ~2000

Fyi:
Annonsören är avstängd.

Permalänk
Medlem

Har du sålt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorvald:

Har du sålt?

🫣

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelian:

Fyi:
Annonsören är avstängd.

Någon som vet varför annonsören blivit avstängd? Har själv problem med ett köp av personen i fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlpAne:

Någon som vet varför annonsören blivit avstängd? Har själv problem med ett köp av personen i fråga.

Jag kan ta det i PM.