hej skulle vilja ha lite tips på spel och som rubriken säger så har jag gillat alla battlefield (nästan ,inte dom framtids varianterna )
även alla half life spelen, de första medal of honor , counter strike har också fått många timmar.
nått jag inte är intresserad av är krigsspel där dom bär massa masker som döskallar eller konstigheter utan mer realistiska .
sen har jag alltid varit intresserad av rymden så nått kul rymdspel kan vara intressant men bör vara ganska realistiskt som typ alien spelet i början där det är mänskliga soldater som bekämpar dessa .
vill inte spela som en slemmig bläkfiskliknande supervarelse med super krafter eller som spider man ,så jag vill spela som en människa mot nått
nått bra bilspel kan också vara av intresse ,collin mcrae eller va det hetta spelade man mycket förr också.
bättre med så många tips som möjligt så kan jag kolla upp dessa själv och avgöra genom youtube filmer
så nu när man uppdaterat datorn med det senaste från amd både moderkort cpu och grafik så vore det kul att testa något nytt .....
tackar på förhand