Permalänk

Diverse Gammeltech

Säljer av lite gammeltech:

1. Motorola Moto Z (32GB) - Icke-existerande batteritid, skickar med Moto Mod "Tumi Wireless Charging PowerPack Moto Mod Power Case", som batteriet också verkar vara borked på. Säljes mest för att se ifall någon vill pilla med den, annars går den till skrot. Startbud 20:-?

2. Plantronics Focus - Riktigt sköna lurar med bra mic, ANC, stativ, dongel osv - perfekt för Teams, musik, gaming osv. Batteritiden är tillfredsställande - längesedan jag testade mer än ett par timmar, men verkar funka dugligt. Rätt dyra i nyinköp. Startbud 100:-?

3. Chromecast Audio. Fungerade sist jag använde den. Verkar ganska poppis på diverse ställen. Startbud 50:-?

4. Zoom H2n. Funkar prima. Startbud 50:-?

Vi kör bud tills på onsdag kväll 21:00, 20 min antisnipe med rätt att sälja/inte sälja osv. Bud enbart i tråden. Vinnaren kontaktas via PM - skriv om ni har frågor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Tangentbordskonnässör

50kr + frakt för chromecast audio.

Permalänk
Medlem

120kr + frakt för Motorola & Plantronics.

Permalänk
Medlem

@Nathanael
Utsatt pris för 2 och 4 + frakt

Permalänk
Medlem

100 kr + frakt för Chromecast audio.

Permalänk
Medlem

150 + frakt för chromecast audio

Permalänk

100kr + frakt för 4. Zoom H2n.

Visa signatur

MSI Unify MEG X570 || AMD Ryzen 9 5900X || Asus strix rtx 3070ti OC 8GB || Be Quiet Straight Power 11 850W || G.Skill Trident Z RGB DDR4 3200MHz 32GB || Samsung 980 pro 1TB nvme || Samsung 850 pro 1TB || Samsung 850 evo 500 GB || NZXT AIO Kraken x63 || 3x ML140 Pro 140mm PWM RGB || Fractal Design 7 || Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

200 kr + frakt för chromecast audio.

Permalänk

Plantronics 120kr med upphämtning

Permalänk

Bud noterade, men väljer att avsluta affären i förväg eftersom jag fick bud från jobbarkompis på några av prylarna. Tack för er tid dock!

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Permalänk

Några av prylarna = alla prylar?

Visa signatur

MSI Unify MEG X570 || AMD Ryzen 9 5900X || Asus strix rtx 3070ti OC 8GB || Be Quiet Straight Power 11 850W || G.Skill Trident Z RGB DDR4 3200MHz 32GB || Samsung 980 pro 1TB nvme || Samsung 850 pro 1TB || Samsung 850 evo 500 GB || NZXT AIO Kraken x63 || 3x ML140 Pro 140mm PWM RGB || Fractal Design 7 || Windows 10 Pro